גידי לשץ
גידי לשץיח"צ

מאות משתתפי כנס הציונות הדתית שנערך בים המלח, נחשפו להרצאה מרתקת על חדשנות בתחום שירותי הבריאות. ראש מחוז ירושלים והשפלה, וראש היחידה לחדשנות בשירות ותפעול ב'מכבי שירותי בריאות', מר גידי לשץ, פרס בפניהם שורה של חידושים שמכבי מצטיינת בהם.

בהרצאתו הציג לשץ את המגמות בעולם, המהפכה שמתרחשת בתחום הבינה המלאכותית , הביג דאטה והאוטומציה, פיתוחים בעולם ובארץ ומה צופן לנו עוד העתיד.

"העולם החדש מביא איתו הזדמנויות רבות . המערכת המצוינת שלנו מאותגרת. תקציבים הולכים ומידלדלים והטכנולוגיה מאפשרת הזדמנות לעשות את הדברים טוב יותר" אומר לשץ.

מכבי מובילה את נושא החדשנות ברוח המפקד של מנכ"ל מכבי רן סער ועל ידי מכון המחקר והחדשנות של מכבי ומוריס קאהן שבראשו עומדת פרופ' ורדה שלו. המכון מהווה מרכז למחקר ופיתוח רפואי במסגרתו מקודמים שיתופי פעולה עם יזמים וסטארטאפים העוסקים בפיתוח פתרונות רפואיים מתקדמים.

"אנחנו ממשיכים לשלב ולהטמיע טכנולוגיות מתקדמות שמשמשות כיום לפריצת דרך רפואית גם לתחום השירות והתפעול של מערכת הבריאות . החזון שלנו הוא להנגיש למטופלים את השירות בצורה איכותית, פשוטה , שקופה ומהירה יותר"

"הטכנולוגיות העומדות לרשותנו מטשטשות את הקווים בין העולם הפיזי והאנושי לעולם הדיגיטלי רובוטי והמטרה שהחברים שלנו ייהנו מכך תוך אופטימיזציה של המערכת . לדוגמא: קבלת טופס 17 תוך 20 דקות בלבד במקום בממוצע 3 ימים , ביטול הצורך בשימוש בכרטיס מגנטי תוך חווית שירות מותאמת אישית לחבר ולמשפחתו"

"אנו מקדמים פיתוחים רבים נוספים תוך שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים ואקדמיים מובילים בתחומם במטרה ליצור את העולם החדש במכבי כאן ועכשיו."