תזמורת הכלייזמר הישראלית
תזמורת הכלייזמר הישראליתצילום: דן שנקר

בתוכנית: מוזיקה יהודית מימי הביניים, מוזיקת כליזמר אותנטית, פיוטים מתוניסיה בעיבודים עכשוויים, ציון גולן ישן וחדש וגם מוזיקה מבתי הכנסת באשכנז ובארצות הברית. מנהל אומנותי: ד"ר יובל רבין. כרטיסים ב'לאן'.

***

ביום רביעי יארח יואב קוטנר את מיכה שטרית בבית אבי-חי במסגרת הסדרה 'סיפורים במונו'. השניים ישוחחו על אלבום הסולו פורץ הדרך של שטרית 'מסמרים ונוצות' שנולד לפני 20 שנה. מאז ועד היום כתב שטרית לעצמו ולאחרים תוך שהוא מותיר ביצירה את טביעת אצבעו הייחודית. גם הקהל ישתתף בשיח ויזכה לשמוע ביצועים מיוחדים של השירים.

***

אורי סלונים הוא עורך הדין ששכנע את לקוחו האופנובנק להחזיר את הכסף ששדד, וגם נטל חלק בוועדות חקירה ממלכתיות, אך עיקר עיסוקו היה בנושא השבויים והנעדרים. בספרו 'בשליחות הלב' הוא מספר על מערכת היחסים עם משפחות הנעדרים, על מבצעים חשאיים ועל המגעים שמאחורי הקלעים. את ספרו משלימים אנשים מיוחדים שהכיר ועבד איתם. ידיעות ספרים.

***

אוטוטו מוציא אהרן רזאל דיסק חדש, 'הנשמה רוצה יותר', ובינתיים הוא נותן לנו טעימה קסומה עם השיר 'רחמים ניסן'. השיר מספר על איש פשוט מבית הכנסת, שהיה פייטן בחסד ולימד את רזאל לסלסל. רזאל החמיץ את הלווייתו של האיש ושבעה לא התקיימה. השיר הזה הוא נר הנשמה שהוא מקדיש לו.

להצעות לאייטמים: [email protected]