בדרך חזרה למאיפה שבאו? מאז עונת 2014 לא הצליחה הפועל תל אביב לחבר שלושה ניצחונות בית בעונה אחת בליגת העל בכדורגל. הערב (מוצאי שבת) הקבוצה האדומה מת"א, מלכת התיקו של הליגה העונה, עם 13 משחקים שלא הוכרעו, לא הצליחה לחבר ניצחון בית שלישי ברציפות כשהפסידה בתוצאה 2:1 למכבי נתניה הלוהטת.

התל אביבים עלו אל המשחק הערב בידיעה כי הם חייבים לנצח בביתם את היריבה מנתניה בכדי לברוח מעט מהתחתית הבוערת והסתמכו על העובדה כי שבעת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות היו בשליטתם - כשבארבעה מהם ניצחו.

מנגד, הצהובים מנתניה הגיעו אל המשחק הערב עם רצון להבטיח סופית את מקומם בפלייאוף העליון ואחרי שמונה משחקים ללא הפסד ועם החלוץ הלוהט והטוב ביותר כיום בליגה, פאטוס בצ'יראי שכבש בכל ארבעת המשחקים האחרונים, זה היה נראה קל מאי-פעם.

חמש דקות לפני הירידה להפסקה עלתה נתניה ליתרון 1:0 משער של ויקי כחלון, אך 5 דקות לאחר פתיחת המחצית השניה השווה רמזי ספורי את התוצאה ונראה היה שהתל אביבים יסיימו משחק נוסף בתיקו.

או אז הגיע בצ'יראי הבלתי ניתן לעצירה וכבש את שער הניצחון שקטע רצף של שש שנים בהן לא גברה נתניה על הפועל תל אביב.

נתניה, שעלתה זמנית למקום השני כשבמאזנה 39 נקודות, השיגה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות והבטיחה סופית את הופעתה בפלייאוף העליון. הפועל תל אביב? זו בצרות צרורות אחרי ניצחון מפתיע של בני סכנין על בני יהודה תל אביב בתוצאה 1:2 ורחוקה מרחק 4 נקודות מירידת ליגה בפעם השניה ברציפות, אחרי שרק העונה חזרה מהליגה הלאומית חזרה לליגה הבכירה.

יתר תוצאות משחקי המחזור ה-24 בליגת העל בכדורגל:

בני סכנין - בני יהודה 1:2 - סכנין ביצעה מהפך אחרי שהייתה בפיגור, בדרך לניצחון ראשון שלה מזה 12 מחזורי ליגה, שני העונה על בני יהודה ושני בלבד באצטדיונה הביתי.

מכבי תל אביב - מכבי פתח תקווה 0:2 - פתח תקווה עדיין בסכנת ירידת ליגה כשגם היא במרחק 4 נקודות מהקו האדום. הצהובים מת"א סופרים משחק ליגה 30 ברציפות ללא הפסד ומגדילים את הפער בטבלת הליגה ל-23 נקודות מהשניה. בדרך לעונה ללא הפסדים?