תוקף בחזרה. אהוד ברק
תוקף בחזרה. אהוד ברקצילום: קובי ריכטר/TPS

תנועת הליכוד הגישה אמש (מוצאי שבת) תלונה במשטרה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, בעקבות המתקפה האחרונה של ברק על היועמ"ש.

מדובר בציוץ שפרסם ברק בטוויטר בעקבות הדיווחים לפיהם היועץ המשפטי לממשלה לא מתכוון להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 2000, בניגוד לעמדת המשטרה והפרקליטות

"אם מנדלבליט ינסה לסגור את תיק 2000 בניגוד להמלצת *כל* אנשי הפרקליטות *וכל* חוקרי המשטרה (חוץ מנזרי ואייסמן) תהיה לפנינו ראיה חזקה להעדר קיצוני של נקיון דעת. אם בגצ לא יתערב תידרש ועדת חקירה ממלכתית. אדם לא ראוי. הוא כבר מרח כך את תיקי המעונות. חרפה ובזיון. מנדלבליט - נא להתעשת!", צייץ ברק.

במכתבו למשטרה טען יועמ"ש הליכוד כי דבריו הנוכחיים של ברק המצטרפים לדברים שאמר וכתב בעבר מהווים סחיטה וניסיון לשבש הליכי משפט.

"מר ברק הפועל כאמור בכוונת מכוון לשם השגת מטרות פוליטיות, חצה מזמן את כל הקווים האדומים, משבש הליכי משפט ולא בפעם הראשונה, ושומה על רשויות האכיפה לפתוח כנגדו מידית בחקירה פלילית כאמור ברישא למכתבי זה", ציין יועמ"ש הליכוד.

בתגובה לתלונה שהוגשה במשטרה תקף ברק את אנשי הליכוד וכתב, "הליכוד לא מזיז לי שערה אחת על הזקן. אנשים קטנים, קפוצי ישבן, שמפחדים מיום הדין הקרב".

"אם יידרש אגיש עם שובי ארצה תלונה נגד נתניהו שאיים על היועמ"ש וקודם על המפכ"ל והחוקרים. שקד שאיימה על העליון. וכלבלביו שאיימו עלינו ב'מליונים שלא ישלימו עם כתב אישום'. מושחתים הביתה'', הוסיף ברק.