אורי מקלב
אורי מקלבצילום: הלל מאיר/TPS

אינני מבין את ההפכפכות הזו, שבין לילה יש מפלגה של עשרות מנדטים. מי שמצביע לגנץ מקבל את לפיד עם מספר מנדטים גבוה. המשמעות לציבור החרדי היא גבוהה. אנחנו מכירים את ההכפשות, אנחנו מוכנים להסדר כזה שיתנו לנו רבע בלבד מהמסים שהציבור החרדי משלם.

יש ציבור שחי משטיפת המוח הזו של יש עתיד, ההכפשה הזו שהחרדים גונבים לו את התקציבים. הם משתמשים בהסברה שלנו נגדנו. אנחנו נביא לציבור את התמונה האמיתית.

הציבור החרדי לא ממקסם את היכולות האלקטורליות שלו. יש ציבור גדול יותר שצריך להצביע עבורנו. כאלה שלמדו במוסדות החרדים ויש להם משפחה חרדית. מי שמצביע ליהדות התורה מחזק את גוש הימין. יהדות התורה זו המפלגה הכי יציבה.

אנחנו לא צריכים פרסומאים, רק העשייה היומיומית מספיקה. אנחנו מצטיינים בכל פרמטר - חברתי, כלכלי וציבורי. אנחנו המפלגה היחידה שדרשה את הטבות המס ואת הנושאים הבריאותיים.

אנחנו קוראים לכל הציבור, גם מי שלא נראה חרדי, תחזרו להצביע באחריות ליהדות התורה. מי שנמצא בכנסת יודע שהליכוד מביא יוזמות נגד מסורת ישראל. מי שמצביע לליכוד מחזק אותם בזה. ההצבעה ליהדות התורה תיתן לבד הצבעה לגוש הימין גם טת שמירת הצביון היהודי של מדינת ישראל.

ההסכם בין דגל התורה לאגודת ישראל היה במטרה לחזק את הרשימה והוכיח שהדרך הזו מגלה אחריות לציבור.