כדורגל
כדורגלThinkstock

ניצחון אחד מ-12 משחקים, זהו היה מאזנה של מ.ס אשדוד במגרשה הצפוני של עירוני קריית שמונה. הקבוצה מעיר הנמל, הגיעה אל המגרש הצפוני הערב (ראשון) למשחק שהוא הרבה יותר מרק כדורגל - זהו היה אולי משחק על עתיד הקבוצה.

האשדודים הגיעו אל המשחק הערב מול קריית שמונה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל בכדורגל, אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, בתקווה לעשות היסטוריה גדולה עם ניצחון שלישי רצוף כזה שלא היה לה מאז פתיחת עונת 2012/13, והיסטריה עוד יותר גדולה עבור יתר קבוצות תחתית הטבלה.

מול קריית שמונה שעדיין לא הובילה העונה במחצית של משחק ביתי, זה היה נראה קשה לצפיה עם כדורגל משעמם, נטול מצבי הבקעה ושני כרטיסים אדומים - אחד לכל קבוצה, אך התוצאה היא שחשובה עבור הקבוצה האורחת מאשדוד - תיקו 0:0 שמקרב אותם מרחק 3 נקודות בלבד מחוף מבטחים.

אשדוד, שהפסידה שמונה משחקי חוץ העונה וספגה 22 שערים כאורחת, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, משיגה נקודה חשובה שמעמידה את קריית שמונה עצמה, מכבי פתח תקווה, הפועל תל אביב והפועל רעננה בסיכוי ממשי לרדת בעצמן אל הליגה השניה בסיום העונה.

בזמן שזהות האלופה הוכרעה כבר מזמן, גם אם לא באופן סופי ומעשי, הקרב כנגד הירידה מסקרן לא פחות וצמוד עוד יותר מהקרב על הכניסה לפלייאוף העליון. האם זה רמת הקבוצות שנהיו חלשות, האם זה הכדורגל הישראלי או השחקן הישראלי? לאוהדי הכדורגל זה לא משנה, הרבה שנים לא היה פה כל כך מעניין וכל כך צמוד.

שני מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגת העל בכדורגל - 6 קבוצות מועמדות לירידת ליגה.