עד כמה העונה של האלופה היוצאת, הפועל באר שבע, נחשבת עונה רעה ועד כמה היא איבדה מההרתעה שהייתה לה ונעלמה כלא הייתה, תעיד העובדה כי רק פעמיים זו ניצחה את משחקי החוץ שלה העונה בליגת העל בכדורגל.

יתירה מכך, 20 שערי חוץ ספגה ההגנה המחוררת של באר שבע בחוץ, ובכלל זו שמרה רק פעם אחת ב-16 המחזורים האחרונים על שער נקי. עד כדי כך הפועל באר שבע התדרדרה מקצועית ומנטלית.

הערב (ראשון) עשתה האלופה היוצאת מבירת הנגב צעד גדול בדרך לסיום פחות חמור ממה שהיה יכול להיות העונה הרעה ביותר של קבוצה שזכתה באליפות רק לפני שנה. הדרומיים מבירת הנגב ניצחו את הפועל חדרה בחוץ בתוצאה 2:1 והבטיחו כמעט באופן סופי את הופעתם בפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל.

באר שבע לה היו אותו מספר נקודות כמו לעולה החדשה והמפתיעה מחדרה, 32 ערב המשחק, ידעה כי כל תוצאה מלבד ניצחון ירחיק אותה כמעט בוודאות מהפלייאוף העליון וקיוותה הפעם להסתדר גם בלי עזרת שופטים בניסיון לנצח, לאחר תצוגת השיפוט השערורייתית שנהנתה ממנה במחזור הקודם מול בית"ר ירושלים.

הפעם לעזרת באר שבע הגיעה הגנת חדרה החלשה שאיפשרה לניב זריהן לכבוש שער ראשון במדי באר שבע שהוא לא נגד בית"ר ירושלים, ושער שלישי שלו בשני המשחקים האחרונים. דקה וחצי לאחר מכן, הגנת חדרה עזרה לשחקן באר שבע נוסף לחגוג כשהפעם היה זה לא אחר מאשר בן שהר שכבש עד הערב רק שער אחד במשחקי חוץ העונה - הערב הכפיל הן את מאזנו במשחקי החוץ והן את התוצאה עבור באר שבע.

חדרה, שסיימה רק משחק ביתי אחד בתיקו, הצליחה אמנם לצמק את התוצאה משער של לוסיו בדקה ה-82 אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

באר שבע מחברת בפעם השניה בלבד העונה שני ניצחונות ליגה רצופים, ומשפרת את מאזנה ל-35 נקודות - מרחק 5 נקודות מהפועל חיפה שבמקום השביעי כשבקופה נותרו רק עוד 6. זה עשוי להספיק לה לפלייאוף עליון, למרות עונה רעה עד מאוד.

חדרה? זו תלחם עד הרגע האחרון מול הפועל חיפה ובית"ר ירושלים על מקום בשש הראשונות. האם יקרה מהפך ברגע האחרון?