איפור
איפורpexels

חורף 2019 עוד לא אמר את המילה האחרונה במזג האוויר ובטרנדים האופנתיים, ועם זאת אביב 2019 כבר מתדפק על תיקי האיפור וארון הבגדים שלנו. באיזה טרנדים של איפור נכבשנו בחורף האחרון, איזה צבעים עשו קאמבק, ומה עוד מחכה לנו ממש בחודשים הקרובים – הנה זה בא...

המעושן לא יורד מהפנים

חורף 2019 נתן במה מכובדת לאיפור המעושן עם כל מה שמאפיין אותו: סקסיות, דרמטיות, מסתוריות, עומק. לכל אלו שמתקשות להיפרד מהטרנד – אפשר להירגע, הוא נשאר כאן גם באביב. הלוק המעושן לא יעזוב אותנו גם כשהציפורים יצייצו והפרפרים יפרחו באוויר, הוא רק יתעדן מעט ויפגין איפוק קל לעומת הוורסיה החורפית שלו. הבסיס יהיה האחדה של צבע עור הפנים עם הצללות מרומזות ועם ליפסטיק בגוון ניוד כשהעיניים יאופרו במראה מעושן מעודן. כך אפשר לאמץ את המראה הזה גם בשעות היום שהולכות ומתארכות.

הקאמבק החום

תשכחו מהדימוי המבוגר והקודר של הצבע החום כי בחורף שאיתנו ובאביב שלפנינו הגוונים החומים משדרים את שיא הסטייל – גם באיפור וגם בבגדים. אחד הגוונים החומים השולטים באיפור הוא הטרקוטה שנכנס חזק אל הסמקים, צלליות העפעפיים, צלליות הגבות והמסקרה. החום פולש גם אל הליפסטיקים, וכאן הוא יכול להופיע בגווני חמרה, בורדו יין, דובדבן או בגרסה הניודית שלו. החום התקמבק מכף רגל ועד ראש, ולצד תיק האיפור גם ארון הבגדים מתמלא בחורף הזה בצבעי שוקולד, וויסקי, קינמון וחלודה, והמלתחה האביבית מתהדרת בצבעי מוקה, בז' וקאמל בהירים יותר.

ירוק בכל גוון תואם את מגמת המדיקל שיק

ירוק זית עמוק או ירוק בהיר זוהר וכל מה שביניהם – את זה תמצאו בעיקר בצלליות אך גם בליפסטיקים. הירוק מתכתב היטב עם טרנד המדיקל שיק, שנביאי האיפור חוזים את כניסתו בצורה מוגברת יותר לקראת האביב הקרוב. מגמת המדיקל שיק שואבת השראה מענף האסתטיקה הרפואית הנמצא בשיא פריחתו. בקרב חברות הקוסמטיקה המובילות ואמני האיפור הנחשבים ניכרת ההשפעה של מניפת הצבעים מעולם הרפואה, וביניהם הירוק. דמיינו רגע – מראה עור חיוור עם נגיעות של צלליות בירוק, טורקיז או כחול, ועם שפתיים שמשוחות בצבעים האלה בצורה מושלמת. אמירה אופנתית שעשויה להיראות נפלא אם יודעים "לנסח" אותה כראוי.

ורוד, צהוב וכתום – לכבוד האושר המלאכותי

בעולם האיפור הביטוי "אושר מלאכותי" מצביע על מגמה חיובית ביותר. כידוע, איפור משפיע על מצב רוח ולהיפך, אז למה לא להוסיף קצת אושר לפנים ולחיים? טרנד האושר המלאכותי נובע מתפיסה פסיכולוגית – למצוא סיבות להיות מאושרים ולהציג זאת בפני כל העולם. הטרנד שיתבטא בכל תחום האופנה, ייתן את אותותיו גם באיפור, ובעיקר במתקפת גוונים של צהוב, ורוד וכתום שמתאימים גם לאביב הקרב. וזה לא רק הצבע, גם שפתיים מורמות מעט ליצירת חיוך או תוספת של כמה נמשים שמשדרים תמימות ושמחת חיים – יעשו את העבודה.