אילת
אילתקובי פינקלר

עונת הקיץ היא העונה הכיפית והמהנה ביותר, גם עבור הילדים וגם עבור המבוגרים. בתקופה הזו כל הילדים בחופשה ארוכה מבתי הספר והגנים, וזוהי הזדמנות מצוינת עבורכם ההורים לנצל את ימי החופשה שצברתם במהלך השנה בעבודה.

הקיץ אוטוטו בפתח – מה עושים?

מכיוון ושהחופש הגדול של הילדים נמשך כחודשיים, כמובן ואינכם יכולים לקחת חופש של חודשיים מהעבודה, סביר ולכן שתעדיפו בחודש הראשון להכניס אותם למסגרות של קייטנות קיץ, שם הם יוכלו ליהנות וליהנות במקומות שונים. בחצי השני של החופש, לרוב בחודש אוגוסט, זהו הזמן האידיאלי לנצל את ימי החופשה ולצאת לבלות עם הילדים.

אז כיצד כדאי להתכונן לקיץ שמתקרב?

סוגרים חופשה משפחתית

אוגוסט זהו הזמן שבו כל המשפחות מנצלות את השמש והחום כדי להדרים לעיר אילת האטרקטיבית, ולסגור שם חופשה של כמה ימים עם הילדים. יחד תוכלו ליהנות משלל פעילויות ואטרקציות שיש בעיר אילת כמו פעילויות מים, משחקי בריכה במלון, טיולים בקניון, משחקי מולטימדיה ועוד.

ניתן לומר שהחופשה הזו תוכל לסגור עבורכם לפחות שבוע מתקופת החופש של הקיץ. אז מה עושים בשאר השבועות שנותרו? כיצד מעבירים את הזמן?

מפתיעים את הילדים עם בריכה בחצר

במקום להסיע את הילדים הלוך חזור מבריכות וחופי ים, פשוט הביאו להם את המים לבית! ניתן למצוא היום במגוון חנויות סוגים שונים של בריכות אינטקס משפחתיות המיועדות להצבה בחצר. זוהי יכולה להיות אטרקציה מצוינת עבור ילדכם, ובכלל עבור כל המשפחה.

הילדים יוכלו לבלות יום שלם בחוץ בבריכה עם האחים שלהם או חברים, ואתם יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יישאר מסודר בכל תקופת החופש הארוכה. בסופי שבוע אתם תוכלו לשבת עם הילדים בחוץ ולשחק איתם בבריכה הביתית, ואף להזמין חברים ומשפחה קרובה כדי לעשות מסיבת בריכה בריכת אינטקס כיפית במיוחד.

סוגי בריכות לחצר הבית

מבחר הבריכות הביתיות שניתן למצוא בחנויות הוא עצום. ניתן לבחור בריכות בגדלים שונים, בהתאם לכמות בני המשפחה או לסך כל האנשים שהיא תוכל להכיל. יש שני סוגים עיקריים של בריכות, סוג אחד אלו הבריכות הגדולות שחפורות באדמה, כך שהבריכה ניצבת מתחת לפני הקרקע – ממש כמו הבריכה השכונתית שילדכם הולכים אליה. הסוג השני הוא בריכות עיליות הנמצאות מעל פני הקרקע, וגם הפופולריות ביותר. מכיוון שכדי להציב בריכה שכזו אין צורך להעסיק קבלן, לחפור בור ענקי בחצר, להתעסק עם אישורים וכמובן לשלם כל כך הרבה כסף.

הבריכות העיליות מאפשרות הצבה של בריכות גדולות וקטנות לפי בחירה על הקרקע. גם ההתקנה והפירוק של בריכות כאלו הוא מהיר ופשוט ביותר.

זכרו לבדוק מראש בטרם בחירת ורכישת בריכה לחצר האם היא יציבה וחזקה מספיק, ומאיזה חומר היא עשויה. רוב הבריכות הן בעלות תו תקן מחמיר, ועשויות חומרים חזקים ואיכותיים כך שיבטיחו לכם יציבות מלאה.

מומלץ למדוד מראש את גודל החצר שלכם כדי להבין איזו בריכה תוכל להתאים. כאשר בוחרים בריכה צריך לזכור שהיא תהיה מתאימה מבחינת הגודל, כך שיחד עם הצבתה בחצר יישאר מרווח בצדדים שלה למעבר וכניסה לבריכה.

טיפול ותחזוקה של בריכות ביתיות

רכשם בריכה ביתית? בשעה טובה ותיהנו ממנה! רק זכרו שחשוב לשמור על טיפול ותחזוקה שוטפת גם כאשר אינכם משתמשים בה. ישנו חומר מיוחד דוחה אצות שניתן למרוח על דפנות הבריכה, בנוסף יש לבצע ניקוי שבועי של פילטר הבריכה באמצעות הזרמת מים, ומדי כמה שבועות להחליף את הפילטר.

בנוסף, רצוי לכסות את הבריכה עם כיסוי מיוחד כדי לשמור על חום המים.