מרכז המבקרים החדש
מרכז המבקרים החדשצילום: רותי אמנו

'יובל של תקומה – מקונגרס באזל ועד הכרזת המדינה'. תהיה גם הצצה להקמת העיר העברית הראשונה. המרכז מציע הדרכות לגילים שונים ובשפות שונות, עוסק בהכרזת העצמאות, במגילת העצמאות ובדמויות מרכזיות בהקמת המדינה ובייסוד העיר. בחודש הקרוב הנחת פתיחה של 50 אחוזים.

***

תחפושות יש, קונספט מקורי למשלוח מנות כבר סגור, אבל מה עושים עם יום החופשה הנוסף בפורים? גן המדע ע"ש קלור ברחובות מציע לכם לבלות אותו בקרנבל מדעי שכולל דוכנים להכנת רעשנים מדעיים, הרמת פיל באמצעות עכבר, ניסוי עם סוכריות תופי תוססות ועוד. למי שלא הספיקו הנפצים, יהיה גם פיצוץ פנימי של חבית ענקית.

***

אחרי הפקת קליפים שגרפו מאות אלפי צפיות ביוטיוב, להקת החתונות 'נשמחה' עולה עוד קומה ומוציאה את 'שובי נפשי', דיסק חסידי ישיבתי שמביא את מיטב שירי הישיבות. אהרן רזאל, יצחק מאיר והרב אייל ורד מגיחים להופעות אורח, ויחד מתבשלת לה מוזיקה שתעשה לכם שמח בימי אדר. הפצה: דברי שיר.

***

רות שפירא איבדה את בעלה במלחמת יום כיפור והיא בת 24, אם לבת. עכשיו היא מוציאה את 'בקולן' שבו מספרות אלמנות, אחיות, יתומות של חיילי צה"ל או של פדויי שבי והלומי קרב וגם נכות צה"ל על ההתמודדות שלהן. בספר יש ביטוי לכל החברה הישראלית: ותיקות ועולות, עירוניות ובנות קיבוץ, חילוניות, דתיות ובנות מיעוטים. ידיעות.

להצעות לאייטמים: [email protected]