אורח בירושלים
אורח בירושליםצילום: פלאש 90

ראש העיר ירושלים, משה ליאון ערך לנשיא ולשחקן האגדי קבלת פנים חגיגית במתקן הספורט החדיש על שם משפחת קראפט בעמק הארזים.

לאחר קבלת הפנים נפגשו נשיא ליבריה, שר החוץ וראש העיר עם תלמידי ירושלים המשחקים בקבוצות הנערים של אגודות הספורט הירושלמיות. הנשיא וראש העיר ירדו למגרש הכדורגל ופתחו ב "דאבל פס" את טורניר הגמר של הקבוצות הירושלמיות .

נשיא ליבריה ג'ורג' וואה ציין כי "מאז שסיירתי בעיר העתיקה של ירושלים, אני אדם אחר. הגעתי לישראל, שהיא מקום מיוחד, ואני שמח להצהיר כאן שהיא מקום בטוח ויפה. אני כאן כדי לחזק את היחסים ואת החברות בין המדינות וכדי לקדם את השלום. הספורט ממנו אני בא, בונה לך אופי ומלמד אותך איך להיות גמיש ולעבוד קשה".

לתלמידים הירושלמים שחקני הכדורגל הוסיף הנשיא כי "בעתיד תוכלו להיות כל דבר שתרצו אפילו נשיאים. המשמעת והעבודה הקשה שאתם מסגלים לעצמכם היום כשחקני כדורגל יביאו אתכם רחוק".

ראש העיר משה ליאון אמר "כבוד הנשיא וואה, עשית היסטוריה כאחד משחקני הכדורגל הטובים ביותר אי פעם, אתה עושה היסטוריה כנשיא, והיום אנחנו עושים היסטוריה בביקור הראשון שלך בירושלים כנשיא בו אתה נותן דוגמא לנוער שלנו שהשמיים הם הגבול. ספורט ותרבות מחברים בין אומות ולאומים שונים, וכראש העיר החשובה והמורכבת בתבל, אפעל לכך שירושלים תהיה העיר המובילה בישראל בתחום הספורט וביקורך פה היום נותן השראה לפעול למען מטרה זו".