פלצ'יק בטקס
פלצ'יק בטקסצילום: יהושע יוסף

לא סתם עוד עיתון. אמש התקיים במערכת העיתון של 'ישראל היום' טקס מיוחד במינו, כזה שלא מתקיים שם כל יום ובטח כזה שלא מתקיים באף מערכת של עיתון. היה זה טקס לכבודו של הג'ודוקא הישראלי פיטר פל'ציק.

בטקס שנערך בהשתתפות הנהלת העיתון יחד עם הג'ודוקא הישראלי שנחשב לאחד מהכישרונות המבטיחים בענף הג'ודו הישראלי והעולמי, הודיעה מערכת 'ישראל היום' כי זו תעניק חסות לפלצ'יק שמתאמן בימים אלו לקראת אולימפיאדת טוקיו ב-2020.

פלצ'יק זכה בשלל תארים בזמן הקצר בו הוא מתחרה ברמות הגבוהות ביותר שיש, כשזכה בגראנד סלאם פריז 2019, במדליית ארד מאליפות אירופה 2018 שהתקיימה בארץ, במדליית זהב מגראנד סלאם אבו דאבי 2018 וגראנד פרי טביליסי 2018 ועוד.

עורך "ישראל היום", בועז ביסמוט אמר כי "קבוצת ישראל היום" גאה לתמוך בג'ודוקא פיטר פלצ'יק שמביא הרבה גאווה למדינת ישראל ולספורט הישראלי. אנו נעמוד לצידו של פלצ'יק בכל עת עד אשר יעמוד בדוכן המנצחים בטוקיו 2020 עם מדליית הזהב. פלצ'יק מהווה סמל לכוח ההתמדה והחריצות ואנו מאמינים וגאים בו".

מנכ"ל 'קבוצת ישראל היום', עמיר פינקלשטיין הוסיף כשאמר כי "'ישראל היום" גאה לתת חסות למען ספורטאים מצטיינים שמביאים כבוד גדול וגאווה למדינת ישראל ומהווים דוגמא אישית לדורות הבאים. אנחנו גאים בפיטר ומעריכים את תרומתו הרבה לספורט ההישגי בישראל. נעמוד מאחורי פלצ'יק ונסייע לו בדרכו לתחרויות אולימפיות. הצלחתו היא הצלחתנו".

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק אמש כי הוא מתרגש מהטקס שנערך לכבודו ומהענקת החסות וכי הוא "גאה מאוד לייצג את ישראל בכל מקום כדי להביא כבוד גדול הן למדינה והן לספורט הישראלי. תודה גדולה ל"ישראל היום" שעומדים מאחורי ונותנים לי כוחות בכדי להמשיך להצליח. זו גאווה גדולה שנותנים גב לספורטאים הישראלים כדי לייצג בכבוד את המדינה".