גנץ בויעדת מינכן
גנץ בויעדת מינכןצילום: רויטרס

במפלגת "כחול לבן" מגיבים הבוקר (חמישי) לפרסום באתר "וואלה" לפיו בלשכת שרת התרבות מירי רגב ידעו מראש על כוונתה של נאווה רון ג'ייקובס לפרסם טענות בנוגע להטרדה מינית נגד יו"ר הרשימה בני גנץ.

החשיפה מתבססת על תגובה שכתב דוברה של השרה רגב, אלי סבתי, לפני קרוב לחודש, בעקבות פוסט של מפלגת "חוסן לישראל" בפייסבוק.

"אגב: ממש בקרוב, מי חשף את ..... מול בנות בכפר הירוק?", כתב סבתי כבר ב-31 בינואר.

בלשכת רגב לא הכחישו ידיעה מוקדמת בנושא ומסרו לאתר בתגובה, "לפני כחודש נעשתה פנייה מצידה של נאווה ג'ייקובס לעוזרת של השרה, אותה פגשה באקראי בניו יורק. ג'ייקובס לא הייתה בקשר עם עוזרת השרה עד לפני חודש, עת ביקשה לשוחח עם השרה רגב בנושא אישי הנוגע להטרדה מינית. השרה רגב לא שוחחה איתה והשיבה באמצעות העוזרת שלה, כי עם כל הצער והכאב שבדבר היא מציעה לה לפנות בתלונה לרשויות החוק. ג'ייקובס ביקשה מעוזרת השרה שתחבר אליה עיתונאית מחדשות 12 כדי לשטוח באוזניה את סיפורה האישי וכך היה. העוזרת והדובר ביצעו את החיבור לכתבת החדשות, ומכאן השיח והטיפול בסוגייה נעשה באופן ישיר בין הכתבת לג'ייקובס בלבד".

בעקבות הפרסום דורשים במפלגת 'כחול לבן' לפתוח בחקירה פלילית בנושא, "חשיפת הקשר בין לשכת מירי רגב לתלונת השווא של נאוה גייקובס מחייבת חקירה פלילית מיידית. יום אחרי השימוש בדמם של חללי צהל לצרכי קמפיין נתניהו, מתבהרת עלילת דם נוספת העושה שימוש בקורבנות הטרדה מינית כדי לטפול תלונת שווא תוך ניצול המתלוננת".

"גורמי האכיפה מחויבים לשים קו אדום בוהק מול עיניהם של רגב ושותפיה ולהעמידם לדין אם יתברר שהיו שותפים לעלילה. אי אפשר יהיה לטעון שוב שזו טעות של עורכים - יש כאן שיטה של נתניהו-רגב שאין בה שום גבול ושום דבר קדוש למעט הישרדותם הפוליטית. אנחנו מאמינים שהציבור יוכיח להם שנמאס כבר משיטת נתניהו-רגב", נמסר מהמפלגה.