מי תיכנס אל הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל? בזמן שבצמרת הטבלה נותרות הפועל חולון, הפועל ירושלים ומכבי ת"א במקומות הראשונים בטבלת ליגת ווינר סל, ובתחתית התמונה אט אט מתבהרת, המאבק האמיתי שנותר הוא הכניסה למשחקי הפלייאוף.

הערב (חמישי) נפתח המאבק על הכניסה למשחקי הפלייאוף להם יש עוד זמן רב, כשהפועל ת"א רשמה ניצחון על עירוני נס ציונה בדרך לרצף של שלושה ניצחונות, לראשונה העונה.

בדומה למשחקם בסיבוב הראשון, אז האדומים מת"א חזרו מפיגור בן 19 נקודות ברבע השני לניצחון ביתי גדול, גם הערב התל אביבים כבר פיגרו בהפרש דו-ספרתי עם תחילת הרבע השלישי, אך רבע רביעי אדיר של אמינו הפכה את התוצאה והכריעה את המשחק שהסתיים בניצחון בתוצאה 89:85 על נס ציונה בחוץ.

התל אביבים עם ניצחון חמישי בששת משחקיהם האחרונים שמעניק להם הזדמנות נוספת לכרטיס למשחקי הפלייאוף למרות העונה הרעה שעוברת עליהם, ובורחים ליתר היריבות בתחתית.

נס ציונה שמאז שנוצחה בשני משחקי הבית הראשונים שלה העונה בליגה ועד הערב, עמדה על מאזן 1:6 באולמה הביתי לב המושבה, נמצאת כעת במקום החמישי בטבלת הליגה אמנם אך נמצאת בעמדה נחותה מול התל אביבים באם יווצר ביניהן שיוויון נקודות בסיום העונה הסדירה.

מי שתוקעות יתד בתחתית הטבלה אחרי משחק נוסף הערב אלו עירוני נהריה ומכבי אשדוד שהפסידו להפועל אילת וגלבוע גליל, בהתאמה, ויחד עם בני הרצליה מועמדות לירידת ליגה. גלבוע עם ניצחון דרמטי בתוצאה 80:79 שומרת על המקום השמיני ועל סיכוייה להיכנס אל משחקי הפלייאוף.