ראש הממשלה נתניהו מגיב להגשת כתב האישום נגדודוברות

במשרד המשפטים הגיבו הערב (חמישי) לדברי ראש הממשלה נתניהו, שטען כי עו"ד ליאת בן ארי, פרקליטת מחוז מיסוי וכלכלה, דחפה להגשת כתב אישום נגדו בתקופת הבחירות לאחר שבשנת 2012 החליטה להקפיא חקירה נגד חה"כ ציפי לבני בגלל הקדמת הבחירות.

במשרד המשפטים אומרים כי ''חה"כ ציפי לבני כלל לא הייתה חשודה בתיק בו נחקרו החשדות בעניין מפלגת קדימה. החקירה בתיק זה הייתה בנוגע לגזבר המפלגה, רואה החשבון יצחק חדד, בכל הקשור לניהול ענייניה הכספיים של הסיעה. בהמשך, אף הוגש נגדו כתב אישום והתיק מתנהל בביהמ"ש המחוזי בת"א בימים אלו.

"במהלך שנת 2011 החלה חקירה סמויה בתיק זה. במהלך חודש אוקטובר 2012, וכאשר החקירה עדיין הייתה סמויה, הוחלט על הקדמת הבחירות לכנסת. בסמוך למועד זה, ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרת ישראל דאז, קיבל החלטה לא לבצע פעולות חקירה בתיק עד לסיום הבחירות הכלליות לכנסת. עוה"ד בן ארי- שוויקי כלל לא הייתה מעורבת בקבלת החלטה זו.

"אין שום דמיון בין תיק זה לתיקים בעניינו של ראש הממשלה שבהם כל החקירות הסתיימו לפני ההחלטה על הקדמת הבחירות. צר לנו על המתקפות האישיות חסרות היסוד שכוונו הערב נגד עובדי ציבור העושים מלאכתם נאמנה", אמרו במשרד המשפטים.