נגיעה מהפלייאוף העליון. בכל 27 משחקי הליגה בין בני יהודה לקריית שמונה, לא נכבשו יותר מארבעה שערים. כל שבעת המשחקים האחרונים בין השתיים גם הוכרעו.

הערב (מוצאי שבת) שוב נפגשו השתיים, כשמי ששוב כמעט וגנב את ההצגה הוא לא אחר מאשר השופט הוותיק אלון יפת. אחרי שרק לפני שבועיים הכריעה את תוצאת המשחק על ידי שתי טעויות שיפוט קשות על גבול השערורייתיות במשחק בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים, הערב שוב טעה קשות יפת בן ה-47 כשהפעם לא יכול לבוא בטענות לקוון המשחק או למי מהאוהדים.

היה זה בדקה ה-47, כשבעיטת עונשין מ-11 מטרים של איסמעיל ריאן עברה את קו השער, ולמרות אישורו של הקוון שראה את הכדור בבירור עובר את קו השער, פסק יפת אחרת וביטל את השער החוקי של קריית שמונה.

למזלו של יפת, הפעם הדבר לא מנע ניצחון מהקבוצה שקיפח כשקריית שמונה מנצחת לראשונה מזה חמישה משחקים ושוברת בצורת של שלושה משחקים ללא כיבוש שער עם 1:0 גדול על בני יהודה באצטדיון המושבה שבפתח תקווה בזכות שער של עדן שמיר בדקה ה-11.

בני יהודה שמחר תגלה את מי תפגוש בשלב חצי גמר גביע המדינה בכדורגל, סופרת הפסד שני ברציפות בליגה, שוב ליריבה מהתחתית, כשהסיבה לכך כנראה היא ירידת מתח אחרי שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. ק"ש? זו פתחה פער של שמונה נקודות מהקו האדום ורחוקה רק 2 נקודות מהפלייאוף העליון. האם תצליח להיכנס ברגע האחרון?