"ליברמן מתוסכל מהסקרים"

השר לשירותי דת יצחק וקנין מש"ס התייחס הבוקר (ראשון) עם כניסתו לישיבת הממשלה השבועית, לאירוע האנטישמי שהתרחש בסוף השבוע בשטרסבורג שבצרפת.

"בתקופה האחרונה אנחנו רואים בתכיפות מאוד גדולה סימני אנטישמיות באירופה. הדבר הזה לא חדש, פעם זה בבתי כנסת פעם בבית עלמין ואפילו יש מקרים כמו שראינו בברזיל שהכו את הרב", ציין וקנין.

"אנחנו צריכים להוקיע את הדברים האלו האנטישמיות לא פסה מן העולם צריך להבים את הדברים. צריך לחזק את הקהילות שלנו ואנחנו אומרים את הדברים בצורה מפורשת, פעם אחר פעם, שלא נחשוב שהגענו אל המנוחה ואל הנחלה. המקום שלנו זה ארץ ישראל", הוסיף.

בהמשך נשאל השר וקנין על דברי ח"כ ליברמן נגד השר דרעי ומפלגת ש"ס בעקבות החלטת מנהל האוכלוסין לקצר את משך תהליך ההתאזרחות לתושבי מזרח ירושלים.

"אני חושב הוא קצת מתוסכל מהסקרים והוא מחפש כל דרך להתרומם", השיב וקנין. "אני חושב שהוא מזיק לעצמו עוד יותר במהלכים שלו ובדיבור שלו. הוא ישב בממשלה הוא יודע שהנושא של מנהל אוכלוסין לא נוגע לשר פנים זה או אחר. אלו גחמות שלו כדי להתרומם בסקרים".

בתשובה לשאלה האם ש"ס תצטרף לממשלה בראשות גנץ ענה וקנין, "אנחנו אמרנו במפורש ראש הממשלה שאנחנו נמליץ עליו זה ביבי נתניהו, חד וחלק".