צפו: כשיאיר יעקבי פגש את יאיר יעקביעזר מציון

שוחחנו עם השחקן יאיר יעקובי המככב בסרטון מבצע ההתרמה של 'עזר מציון'.

"אני חושב שעזר מציון זה קודם כל חסד. יש הרבה מוסדות שעושים טוב ועזר מציון הוא סוג של אייקון. כלומר, זה לא עוד מקום של חסד. זה כבר הפך למודל, בעיני לפחות, מבחינת מה שאנשים חושבים".

יעקבי מביא דוגמה. "שברתי בעבר את הרגל והלכתי לעזר מציון לקחת קביים. לא הייתי צריך לחשוב יותר מדי. זאת אומרת, היה לי ברור שאם צריך קביים אז הולכים לעזר מציון. אף אחד לא היה צריך להגיד לי את זה".

כששאלנו אותו על ההרגשה לראות את עצמו מדבר עם עצמו הוא ענה בהומור, "אני מדבר עם עצמי כל הזמן זה בסדר".

"לטובת מי שלא מבין בשואו-ביז אני לא באמת התפצלתי לשניים. אם כבר את צריך לשאול אותי אם זה לא מוזר לדבר לאף אחד. בשביל זה אני בתחום לא מאתמול. אתה לומד לשחק גם מול שום דבר", הוא מוסיף.

"זה בכל זאת אתגר, כי אתה לא יודע איך זה יוצא עד שאתה רואה את זה ערוך. כשאתה משחק עם שחקן אחר, אתה יכול להרגיש כימיה. כלומר, משהו קורה עוד לפני שרואים את זה על המסך. נהניתי לראות שזה באמת נראה כמו שני אנשים שונים, למרות שיש להם את אותו פרצוף", הוא מסכם.

ביקשנו מיעקובי לספר לנו איזה חבילת כרטיסים הוא ממליץ לגולשים לרכוש ובאיזה פרס הוא הכי רוצה לזכות. "חבילת העולם הבא - תורמים בלי לצפות לכלום. אבל בגלל שאנחנו בשר ודם הייתי הולך על הטיסה".

בימים אלו מקיימת עמותת "עזר מציון" את מבצע 'פרס מציל חיים', מבצע התרמה מיוחד המתנהל כמכירה סינית ומעניק הזדמנות לזכייה בשלל פרסים יוקרתיים מתוך קטלוג מוצרים, כאשר הכספים שנאספים ישמשו כולם לטובת פעילות העמותה זוכת פרס ישראל, ולסיוע בהצלת חיים דרך המאגר הלאומי למח עצם.

לפרטים נוספים ולתרומות ל'עזר מציון' - לחצו כאן