מביאים את הבית אליכם
מביאים את הבית אליכםצילום: יש שחר אמנה

פעם הייתה נפוצה המחשבה שמי שרוצה לגור בבית עם גינה חייב להתרחק מרחק רב מאזור המרכז. ביריד הדירות הקרוב תוכלו להתרשם מבתים בישובים רבים הקרובים למרכז, במחירים שעוד לא ראיתם.

גם אתם חלמתם לגור בבית צמוד קרקע אבל התקשיתם לוותר על הקרבה למרכז? צעירים רבים שגדלו במרכז או מצאו בו עבודה, מוצאים את עצמם חסרי אונים בבואם לרכוש דירה.

מצד אחד – הם מעוניינים לגור במרחק סביר מהעבודה ומהמשפחה, מהצד השני - הדיור בערים הגדולות יקר באופן קיצוני, והדירות לעיתים קרובות הן דירות בבניין רב קומות. יחד עם זאת אפשר להוסיף את החלום לגור בבית צמוד קרקע, בית פרטי המוקף גינה, במקום בו מתקיימים חיי ישוב וקהילה.

"היריד הקודם הוכיח את עצמו מאוד והיה הצלחה"
"היריד הקודם הוכיח את עצמו מאוד והיה הצלחה"צילום: יש שחר אמונה

בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזאת, בתי אמנה יצאו בסבב חדש של ירידים. מזה כמה חודשים הם עורכים יריד דירות אזורי בו הם פורסים בפני הציבור את מגוון אפשרויות המגורים הסמוכים אליו. יריד דומה נערך בשבוע שעבר בבאר שבע, ובשבוע הבא יערך יריד הדירות השני של בתי אמנה במרכז.

שלמה טיבי המשווק עבור בתי אמנה מספר ישובים ובין השאר פרויקטים בישוב עלי, משתף ברשמים בעקבות היריד הקודם, "ביריד שקיימנו לפני מספר חודשים הלקוחות זכו להזדמנות מיוחדת. אחת לכמה חודשים אנחנו חושפים פרויקטים רבים של אמנה באולם אחד. אם יש לכם חלום לרכוש בית צמוד קרקע במחיר סביר, לגור בקרבה למרכז ולחיות חיי קהילה - זה המקום לממש אותו"

טיבי מוסיף על הייחודיות של הישוב עלי של תנועת ההתיישבות אמנה, שהוא אחד ממגוון הישובים שיוצגו ביריד: "הישוב עלי, הנמצא בסמיכות לעיר אריאל, הינו בית פתוח לכל הגוונים הקיימים של החברה הישראלית. הישוב הוא ישוב מעורב, דתיים וחילוניים. הישוב עלי צומח במרחב הפיזי לצד חיי קהילה חמים ותוססים. בישוב7 שכונות, בהן כל אחד יוכל למצוא את הקהילה המתאימה לו. בישוב תמצאו מוסדות חינוך לכל הגילאים לצד ישיבה ועסקים רבים בינהם - מעונות, גנים ובתי ספר יסודיים, ועד ישיבה תיכונית ומכינה קדם צבאית "בני דוד", חיי תורה שוקקים, מתנ"ס, בריכת שחייה, מרכז מסחרי גדול, קופות חולים ועסקים מקומיים מגוונים".

נורית ממילה מדברת על הטרנד החדש של בתי אמנה בירידים, "היריד הקודם הוכיח את עצמו מאוד והיה הצלחה. יש הרבה חוזים שנחתמו בעקבותיו. אנחנו רוצים לאפשר לעוד אנשים לראות את מגוון האפשרויות, ואכן יש הרבה מאוד אפשרויות".

נורית מתארת מדוע כל כך הרבה אנשים מגיעים לירידים ואיזו אטרקטיביות הם מגלים בבתים המוצגים שם "היריד פורס בפני הציבור מגוון גדול של אפשרויות. חבל לחכות למחיר למשתכן כאשר כאן יש לנו את כל ההצעות בלי הגרלות ובלי תנאי סף. אפשר למצוא ביריד בתים בהחל מ-900 אלף שקל לבית. בתים גדולים, רחבי ידיים, עם גינות, במרחק נוח מהמרכז."

אפשר למצוא ביריד בתים בהחל מ-900 אלף שקל לבית
אפשר למצוא ביריד בתים בהחל מ-900 אלף שקל לביתצילום: יש שחר אמנה

היא ממשיכה ומסבירה עד כמה היריד מקל על הרוכשים הפוטנציאלים "היריד מאפשר לראות את כל מגוון האפשרויות ובכך מאוד מקל על הבחירה. במקום שזוג יצטרך לתאם בנפרד מול כל ישוב, פה פורסים לפניו את כלל האפשרויות. הזוג מבין את האופי של הישוב, את המפרט של הבית, את המחירים, וכך הוא גם לא צריך לזכור מה היה במקום אחר שבו ביקר, כי באמת מדובר בשפע גדול וזה עוזר להתמקד. בעקבות היריד הקודם היו עשרות משפחות שבאו לסיורים שנערכו בישובים כתוצאה ממה שהם פגשו ביריד. בסופו של דבר, אנחנו רואים שזו הדרך הנוחה למשפחות, במקום שהם יצטרכו לרדוף אחרינו, אנחנו באים ומצעים להם את מגוון האפשרויות במקום אחד"

יריד בתי אמנה השני במרכז ייערך ביום שני, ד' באדר ב' (11.3.19). היריד ירכז עבור הרוכשים הפוטנציאלים את כל הפרויקטים האטרקטיביים ביו"ש, ביישובים הקרובים למרכז – ישובים דתיים, חילוניים ומעורבים, שבהם כל אחד יכול למצוא את הדרך המתאימה לו.

היריד יחל בשעה 18:00 ב'גולה' - מתחם תרבות ופנאי ברחוב שמואל הנגיד בפתח תקווה, והציבור מוזמן לסייר בין הדוכנים, לשמוע על היישובים ועל הבתים מנציגי היישובים ומהמשווקים ולקבל את כל הפרטים. כל הפרויקטים המשתתפים ביריד מציגים מחירים חסרי תקדים לבתים צמודי קרקע ולבתים חד-משפחתיים בקרבה יוצאת דופן למרכז.