זלמן שטוב שהפך את עולם הקומזיצים עם הסינגל "קרן אור, שיצא רק לפני מספר חודשים, מעיר את העולם עם סינגל שני כמו שרק זלמן יודע להעיר... טאפ צ'אי!

השיר החדש שגם מרמז לנו על האלבום שבדרך מלווה ב קליפ מדהים וגם משעשע שלוקח את השיר והמשמעות שלו לקצב פורימי שישמח אתכם, שיזיז לכם את הרגליים וגם קצת בעומק הלב...

זלמן מספר כי את המילים טאפ צ'אי שמשמעותן היא "לחיים", למד כשהיה במדינת לאוס שבמזרח הרחוק, שם יש מקומות בהם אומרים טאפ צ'אי לפני ששותים, אך לא שותים, ממשיכים לדבר ולאחר מכן אומרים "נאק צ'אי", כלומר, "שותים", ורק אז שותים....

הרעיון שלא שותים כשאומרים לחיים, תפס אותו, ולכן בחר לקרוא לסינגל החדש, המדבר על ייאוש ותקווה – לחיים, מאחר וגם הייאוש וגם התקווה הם חלק בלתי נפרד מהחיים, ובסופו של דבר, אדם שיודע שהמטרה היא החיים – אולי ייפול לייאוש, אך ינסה לצאת ממנו כמה שיותר מוקדם, כי אדם מיואש ובלי תנועה - הוא אדם מת, או במילים אחרות – "חי מצווה".

הקליפ יוצא הדופן במוזיקה החסידית שנכתב על ידי זלמן שטוב ודור כהן, מנסה להביע שוב בצורה מקורית ביותר את הרעיון שאדם אשר נתקע בייאוש הוא אדם מת.

"את המילים המקוריות שלי ביססתי על מה שכתוב "כן תהיה לנו", כלומר, אנחנו עדיין לא נמצאים במצב של אורה ושמחה, אך אנו מקווים לשם", אומר זלמן. "כתבתי את המילים לפני כמה חודשים בלילה קודר עם ממטרים עזים, והכל התחבר יחד בהרמוניה נפלאה".