פנחס הומינר
פנחס הומינרצילום: דודי שמואל

גמילות חסדים - עם כלל ילדי העיר: חבר המועצה החרדי מרחובות פנחס הומינר יוצא בימים אלה במיזם עירוני במסגרתו תלמידים יתרמו מוצרים לטובת החלשים.

כל בתי הספר התיכוניים בעיר הוזמנו על ידי אגף החינוך העירוני בהובלת מנהלת האגף אפרת צוקרמן להשתתף במיזם ולסייע לחלשים שחברה וכבר במהלך החודש הקרוב יוכל כל תלמיד להביא מוצר אחד לבית הספר אותו רוצה לתרום.

כמו כן במהלך חודש ניסן תתקיים אריזה בחצר בית הספר ואיסוף כל המוצרים מבתי הספר על ידי הפעילים החברתיים בהובלת אופיר אזרד מועמד הרשימה החסידית-חברתית אגו"י, ולאחר מכן ישלח כל בית ספר מספר קטן של תלמידים לסייע באריזות לחג.

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום, "אני רואה חשיבות ביוזמה המושתתת על הקניית ערכי הנתינה. אני מאמין שהתלמידים יירתמו לכך בהמוניהם ובאמצעותם נסייע באופן משמעותי לתושבי העיר הנזקקים".

לדברי מחזיק תיק הכספים הרב פנחס הומינר, "אני שואף שכל תלמיד יהיה שותף במהלך שנת הלימודים לאסיפת מצרכי מזון, לנקודת איסוף ואריזה, שם יצטרפו תלמידי התיכונים לאריזה, ונחלק את המצרכים, בתוספת תלושים, לנזקקים שבעיר, ולאלו שמוכרים על ידי הרווחה בעירייה“.

”אנחנו מרוויחים כאן גם חינוך לערכי נתינה מגיל צעיר, ומצד שני נסייע בפועל לתושבי העיר שנזקקים לשירותי הרווחה“, סיכם הומינר.