אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: iStock

עור פנינו עדין וחשוף לשינויים סביבתיים שונים, כגון פגעי מזג האוויר, פיח ועשן, נוסף על גורמים גנטיים. העור הוא ה"קיר" המפריד בין גופנו לבין העולם החיצוני, וכך הוא הראשון להתקמט, להתרופף ולהיחלש ולשנות את גוון צבעו.

טיפול לייזר להצערת עור הפנים מתאים למטופלות ומטופלים שעברו אבחון מקצועי במרפאת סאן קליניק ונמצאו כמתאימים מהבחינות הרפואיות הנדרשות.

קמטים, עור רפוי, קמטים ופגמים אסתטיים אחרים הם סימני גיל שרובינו מנסים להסתיר ואם אפשר – להיפטר מהם. הרפואה האסתטית זהו תחום שהתקדם משמעותית בשנים האחרונות ומציע מגוון גדול של וטיפולים.

מובן וברור כי השאיפה בעולם הטיפולים האסתטיים היא לפתח ולאפשר טיפול יעיל עד כמה שניתן, ועם זאת – כמה שפחות פולשני. שאיפה מוצדקת זו הביאה לפיתוח הטיפול הייחודי, Fotona 4D, המשלב 4 שיטות טיפול שונות וייחודיות.

4 השיטות הן FRAC3Ô, SupErbÔ, Fotona SMOTHÔ ו- PIANOÔ – שיחד מהוות שיטה עוצמתית במאבק נגד סימני הגיל המופיעים על העור.

טכנולוגיית 4D מיועדת להצערת עור הפנים באמצעות לייזר; זוהי טכנולוגיה מתקדמת וייחודית לחידוש, הצערה, רענון והחלקה של קמטים, המאפשרות את התוצאות הטובות ביותר האפשריות, בזמן קצר באופן מפתיע! לא מדובר בטיפול לייזר נוסף מני רבים, אלא בטיפול באמצעות טכנולוגיה מתקדמת מסוגה בתחום הצערת עור הפנים.

התהליך מתמקד בשני מרכיבים המיוצרים בגוף באופן טבעי, קולגן ואלסטין, אשר עם השנים פוחתים ואובדים. מרכיבים אלו אחראיים על מרקם עור מתוח, יפה, טבעי וצעיר. מערכת הלייזר משתמשת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של 4D אשר מביא להתחדשות העור ומעודד ייצור אלסטין וקולגן בתהליך שבמהלכו מתקבלת התוצאה האופטימאלית – עור גמיש וצעיר ומראה רענן יותר.

הרופאים של רשת סאן קליניק מסבירים כי ייחודה של הטכנולוגייה היא בשילוב של שיטות הטיפול השונות, המביאה תוצאות מצוינות בזמן קצר – בלא ניתוח. השימוש בשילוב זה מאפשר להגיע לשכבות העור העמוקות ביותר ללא פגיעה בשכבה החיצונית. מטופלים מעידים שההבדל מורגש כבר לאחר הטיפול הראשון – עור רפוי מתרומם, קמטים מתמלאים והעור נראה לפתע אחיד וחיוני יותר.

כפי שנכתב, הטיפול אינו כולל סכינים או מזרקים אלא 4 ידיות לייזר העובדות בסינרגיה כדי לעודד ייצור מחדש של קולגן ואלסטין בעור – מה שמביא בסופו של דבר ל"התעוררות" של מערכות העור ולייצור עצמי של רכיבים אלו, החיוניים לגמישות והחיוניות שלו, ובלעדיהם העור נראה חסר חיים ורפוי.

יתרונות נוספים

נוסף על היתרונות הטיפוליים שנסקרו לעיל, יצוין כי השיטה מאפשרת תוצאות אופטימאליות ונוחות מקסימאלית תוך זמן די קצר. לרוב, השינוי מתרחש כבר לאחר 3-2 ימים עם ביצוע הטיפול – שינוי הנשאר למשכי זמן ארוכים בני שנה ויותר.

טיפול בעור הפנים בשיטת לייזר הוא טיפול שאינו כרוך בכאבים ואינו מצריך בליעת תרופות או תקופת התאוששות בתום הטיפול; כך אין צורך לבקש ימי חופשה מהעבודה ועדיין ליהנות מיתרונות הטיפול להצערת עורכם.

יודגש כי טיפול הלייזר החדשני מבוצע רק על-ידי רופאים המתמחים בטיפולי לייזר בטכנולוגיה מתקדמת.

המכשיר שפותח על-ידי Fotona הוא המכשיר המתקדם והחדשני ביותר בעולם בתחום הטיפול בעור הפנים – ורק רופאים שעברו התמחות ייחודית ב-Fotona רשאים להשתמש בו לטיפול לייזר להצערת עור הפנים.

מערכות הלייזר של Fotona והעזרים השונים המשמשים אותה – מאושרות על-ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) ועל-ידי משרד הבריאות הישראלי.

הטיפול נערך במרפאות של רשת Sun Clinic, בה מועסק צוות רופאים מיומנים – אשר עברו הכשרה של חברת Fotona בתחום טיפול מהפכני זה. לרשת סאן קליניק ניסיון רב שנים והתמחות בטיפולי לייזר.

תוכלו לקרואתגובות של לקוחות סאן קליניק באתר אובייקטיבי של דירוג מרפאות אסתטיקה.

רשת מרפאות האסתטיקה סאן קליניק (Sun Clinic) היא מהרשתות המובילות המאפשרות טיפולים בעור הפנים בשיטת לייזר 4D מהדור החדש. הרשת משתמשת בטכנולוגיות האיכותיות ביותר לפתירת אתגרים רפואיים מורכבים. הרשת הוקמה לפני למעלה מ-25 שנים וחרטה על דגלה את השאיפה לאפשר לציבור בישראל ליהנות מטיפולים מתקדמים בתחום הבריאות והאסתטיקה הטיפולית. מדי שנה עוברים אלפי מטופלים ברשת טיפולים המקדמים איכות חיים משופרת ועבור התמודדות מוצלחת עם בעיות רפואיות שונות.

המקור לאסתטיקה ויופי – טיפולים להצערת עור פנים