משה זר
משה זרצילום: יוני קמפינסקי

איש ההתיישבות משה זר מודאג לנוכח האפשרות שמפלגת כחול לבן תרכיב את הממשלה הבא.

"זה לא משנה כמה עשתה הממשלה האחרונה למען ההתיישבות, בסוף זו ממשלת ימין בראשות הליכוד וכנגדה עומדת מפלגה שהיא לא יודעת מה טעמה, בראשה עומדים ארבעה ראשים שכל ראש חושב אחרת", אומר זר בשיחה עם ערוץ 7.

''אפילו אם מצהירים היום הצהרות איש לא יודע מה יהיה חלילה אם הם יעלו לשלטון. זו מפלגת תעלומה ומי יודע מה ילד יום".

זר מצטער על כך שכל הציבור הדתי לא התאחד סביב נציגות פוליטית אחת, "סבתא שלי לימדה אותי דבר חשוב - שללכת בנפרד זה דבר קל מאוד ולעשות איחוד זו עבודה קשה. אני לא בוכה על חלב שנשפך. לדעתי אם הימין הדתי כולו היה מתאחד כמו שעוצמה יהודית ידעה לעשות עם הבית היהודי, כולל פייגלין ואפילו ש"ס ואלי ישי אז הם היו מקימים ממשלה.

"בנט היה יכול לעשות את האיחוד הזה, הוא איש חזק וחבל שזה לא קרה. אבל עכשיו אני לא אבחר במפלגות הקטנות הימניות כי המלחמה היא בין הליכוד לכחול לבן. אם כחול לבן ינצחו הם ייקחו איתם את אבי גבאי ואת הערבים ואולי יצליחו לפתות כמה מפלגות אחרות ולהקים ממשלה ומזה אני חושש ולכן חייבים להצביע ליכוד כדי לגרום לה להיות המפלגה הגדולה שתקים את הממשלה".

זר אומר לערוץ 7 שיש לו ביקורת רבה על משה פייגלין, איש מפלגת זהות, "הוא ידיד נפשי, אני אוהב אותו אהבת נפש אבל הוא עושה טעות מוחלטת. הוא איש רציני וערכי אבל יש לו בעיה אחת שהוא לא יודע להתאחד עם כולם. הוא גם היום לא מצהיר עם מי הוא ילך".

זר לא מתרשם מתיקי נתניהו ומאשים את הרשויות בניסיון להפיל את ממשלת הימין, "הזוג נתניהו הם זוג נהנתן ובדרך הזו הם עשו טעויות פה ושם, אבל על נהנתנות בלבד מעמידים משטרה שעובדת וטורחת בארץ ובחו"ל? מוציאים מיליונים על חקירות? זה מחדל. אני יודע בדיוק מה עשה כבוד הפרקליט שי ניצן נגד ההתיישבות. הוא בחור טוב שבא מבני עקיבא וזרק את הכיפה ואת כל הערכים שהוא קיבל בילדותו, אין לי מילים טובות עליו.

''המשטרה, הפרקליטות, היועץ המשפטי ובית המשפט העליון מקבלים רק החלטות פוליטיות שגויות שאין להן שום ערך משפטי. זו מערכת מכורה וחולה ואני מצדיע לשרה שקד שהצליחה לעשות שינוי מסוים במערכת. לכן עם דמעות בעיניים אני אומר שהמלחמה היום היא בין הליכוד לכחול לבן וצריך לתת לליכוד לנצח כדי שתקום כאן ממשלה ימנית שתמשיך הלאה".