איתמר בן גביר
איתמר בן גבירצילום: רן דהן/TPS

עו"ד איתמר בן גביר, המתמודד לכנסת מטעם 'עוצמה יהודית' מגיב הבוקר (חמישי) לרמיזות של יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן לפיהן שימש כסוכן שב"כ ומצהיר כי במידה וליברמן לא יתנצל תוך 48 שעות תוגש נגדו תביעת דיבה.

"אין שחר לדברים ובית המשפט כבר פסק לטובתי בעבר בתביעת לשון הרע שהגשתי נגד מי שטען טענות דומות. אם אני סוכן שב"כ, אז ליברמן סוכן ק.ג.ב.", אמר בן גביר.

הוא הוסיף כי "מי שנלחם בשב"כ שהתעלל בנערי הגבעות הוא איתמר בן גביר, בעוד ליברמן שתק ונתן גיבוי למחלקה היהודית בשב"כ. בכל מקרה במידה וליברמן לא יתנצל תוך 48 שעות נגיש נגדו תביעת דיבה ביום ראשון ואני לא רק מדבר כמו שליברמן רק מדבר".

לדברי בן גביר, "ליבי ליבי על ליברמן שרואה בסקרים איך כל המנדטים שלו עוברים לאיחוד מפלגות הימין. בקדנציה האחרונה כולם הבינו שליברמן הוא פייק שר ביטחון שדיבר ודיבר אבל בפועל לא עשה דבר, ותפקיד שר הביטחון של ליברמן מוכיח יותר מכל שליברמן הוא איש של דיבורים בלבד".

נזכיר בראיון לעמית סגל וירון דקל ברשת ב' העלה שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, ספקות באשר לפועלו ואישיותו של עורך הדין איתמר בן גביר, מראשי 'עצמה יהודית'.

לדבריו כלל לא בטוח שבן גביר אינו סוג של שמפניה, כהגדרתו. נזכיר כי 'שמפניה' הפך לקוד עבור אנשי שב"כ שנשלחו לפעילות בגופי ימין מאז התפוצצה פרשת אבישי רביב לאחר רצח רבין. ליברמן אמר למראייניו כי הוא מסופק באשר לעברו ופועלו של בן גביר. "אני רואה את האיש והוא תמוה בעיניי", אמר.