תמיר בלאט. מוביל את נבחרת הישראלים
תמיר בלאט. מוביל את נבחרת הישראליםצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

בעוד קצת יותר מחודש יתקיים בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, אירוע האולסטאר השנתי של הכדורסל הישראלי. האירוע שיתקיים ביום הראשון של חופשת הפסח, ביום שישי ה-12 באפריל בשעה 13:00, מהווה אירוע שיא עבור האוהדים הישראלים ומפסק רגעי הנאה גדולים ותצוגות כדורסל.

במוקד אירוע האולסטאר יתקיים משחק הראווה המסורתי בין נבחרת הישראלים לזרים, כאשר בשנתיים האחרונות ניצחה במשחק נבחרת הזרים.

מי שיקבעו את סגלי הנבחרות השונות יהיו לא אחרים מאשר אוהדי הכדורסל, כשפחות משבועיים אחרי פתיחת ההצבעות, הצביעו כבר למעלה מ-4,000 גולשים וגולשות מי הם רוצים לראות מלהטט על הפרקט.

את רשימת השחקנים כולם מוביל בפער גדול לא אחר מאשר תמיר בלאט, רכז נבחרת ישראל בכדורסל והפועל ירושלים ובנו של המאמן דיוויד בלאט.

בלאט ג'וניור מוביל עד כה במשאל עם 2,656 בחירות, ואחריו נמצא באופן מפתיע ישראלי נוסף - קפטן הפועל גלבוע גליל, חואקין שוכמן עם 2,627 קולות שבחרו בו.

דקוואן קוק, שחקנה של עירוני נס ציונה ואלוף השלשות של אולסטאר ה-NBA לפני עשור, מוביל את נבחרת הזרים עם 2,613 קולות וג'רל מקניל, רכזה של הפועל תל אביב נמצא גם הוא בראש כשקיבל עד כה קול אחד פחות משל קוק.

יפתח זיו מעירוני נהריה עם 2,539 קולות וטל דן מעירוני נס ציונה שזכה ב-2,255 קולות, ילבשו גם הם את מדי נבחרת הישראלים ומי שסוגר את החמישייה הראשונה הוא גיא פניני הוותיק שצפוי להיות השחקן הכי מבוגר באולסטאר, כשקיבל 2,067 קולות.

עובדה מעניינת היא גם למכבי ת"א עד כה אין אף ייצוג בשחקני החמישייה הראשונה, זו של הישראלים וגם זו של הזרים כשג'יימס פלדין מהפועל ירושלים, קורי וולדן מהפועל חולון וג'ף אדריאן מבני הרצליה סוגרים את החמישייה של נבחרת הזרים לבינתיים.

מי שיעמדו על הקווים בשתי הנבחרות יהיו ארבעת המאמנים שמובילים את טבלת ליגת העל בכדורסל - עודד קטש, דן שמיר, יאניס ספרופולוס ושרון דרוקר שתקע עם קבוצתו יתד במקום הרביעי בטבלת הליגה.

אגב, אבל מאזן כל הזמנים עומד על 3:5 לזכות נבחרת הישראלים, ובכל המשחקים עד היום עברו שתי הקבוצות את סף 100 הנקודות והתוצאה הממוצעת עומדת על 122.4 לנבחרת הישראלים לעומת 120.4 לנבחרת שאר העולם.

גולשי וגולשות אתר המנהלת יוכלו להמשיך ולבחור את משתתפי הנבחרות באולסטאר, ניתן לבחור את השחקנים באתר הרשמי של הליגה או ביישומון. הבחירה כבר החלה בקישור הבא: www.basket.co.il/allstar. בין המצביעים והמצביעות יוגרלו עשרה כרטיסים זוגיים לאירוע האולסטאר.

פרט לכדורסל, ילווה האירוע כרגיל בהפעלות רבות לילדים ולמבוגרים ביציע ומגוון הפתעות שיפורסמו בהמשך.

כרטיסים להפנינג האולסטאר השנתי ניתן כבר עכשיו לרכוש במשרד הכרטיסים "לאן" ובלינק הקבוע לרכישת כרטיסים למשחקי ליגת ווינר סל: www.basket.co.il/tickets.

משחק האולסטאר בשנה שעברה: