הוקרה מקרית ארבע לשר הכלכלהדוברות

ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, העניק השבוע תעודת הוקרה לשר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, על פועלו למען ההתיישבות וקידום התעשייה, המסחר והתעסוקה בקריית ארבע וסביבתה.

בין השאר ציין ליבמן את פועלו של השר אלי כהן, בקידום הקמת אזור התעשייה החדש של קריית ארבע, שיחלוש על שטח של כ-100 דונם, בהשקעה כוללת של 30 מיליון שקלים.

בשלב הראשון, משרד הכלכלה תיקצב פיתוח של שלב ג' באזור התעשייה בעלות של 10 מיליון שקלים, ובהמשך צפוי אזור התעשייה החדש להמשיך ולגדול בהשקעת 20 מיליון שקלים נוספים. השטח הופשר במיוחד בעקבות מצוקת מקומות תעסוקה באזור יו"ש.

השר כהן אמר בפגישה עם ליבמן, "זכות גדולה לקבל את ההוקרה בגין פיתוח היישוב היהודי בחברון ופיתוח התעסוקה לטובת התושבים. התנופה הכלכלית בקריית ארבע נמצאת בעיצומה ותמשיך כך הודות למגוון הטבות להם זכאים עסקים באזור, לרבות הקצאת קרקעות, מענקי הקמה והטבות מס ממשרד הכלכלה והתעשייה. נמשיך לחזק את ההתיישבות, לבנות ולהשלים את תנופת הבנייה למגורים ולחזק את היציבות הביטחונית בקריית ארבע וסביבתה".

ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן הוסיף כי "השר כהן ידיד נאמן לקריית ארבע חברון ופועל שנים רבות למען פיתוח הכלכלה והתעשייה במקום".