שדרות
שדרותצילום: קובי ריכטר/TPS

ששון שרה (67), אחד מסמליה של העיר שדרות ומי שנחשב לאיש הכי מפורסם בעיר, נפטר אתמול במפתיע מדום לב, כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות".

שרה, מוותיקי העיר, היה חבר מפלגת הליכוד, ולא היה מי שהכיר אותו מהמכולת המפורסמת בבעלותו, במרכז המסחרי בשדרות, שהייתה מקום מפגש לרבים מתושבי העיר שנהגו לנהל בה שיחות על המצב במדינה.

אתמול הגיע שרה לסניף הליכוד בעיר והתרגש מאוד לקראת הגעתו המתוכננת של ראש הממשלה בנימין נתניהו למקום. שרה היה מתומכיו הנלהבים ביותר של נתניהו, דיבר רבות בשבחו ותיכנן להיפגש עמו אמש.

אלא שאתמול אחר הצהריים חש שרה ברע וכשהגיע לקבל טיפול בסניף קופת חולים, התמוטט ונפטר. השמועה על מותו נפוצה בתוך דקות ואבל כבד נפל על העיר.

ראש העירייה, אלון דוידי, ספד לו: "היום הלך לעולמו אחד מהסמלים המיוחדים של הליכוד במדינת ישראל, אחד מוותיקי הליכוד בעיר. ששון היקר, במשך כל שנותיי, לא רק כראש עיר, אלא גם כתושב, ראיתי שדבר אחד ומיוחד איפיין אותו - הוא לא רצה דבר לעצמו, ייחד את משפחתו היקרה ואת אשתו כדי לעזור לאחרים. הוא עשה את זה בלי פלאפון ועם פקס מהחנות שלו ועשה את זה בהמון אהבה. אני משתתף בצערה הכבד של משפחת שרה היקרה ושל העיר שדרות כולה. יהי זכרו ברוך".

שרה יובא למנוחות מחר בשעה 21:00 בבית העלמין בעירו.