נתניהו
נתניהוצילום: Tomer Neuberg/Flash90

סקר חדש של "ידיעות אחרונות" שנערך בימים חמישי ושישי על ידי מכון "מדגם" בהנהלת מינה צמח ומנו גבע מעלה כי "כחול לבן" של גנץ־לפיד ממשיכה להוביל עם 33 מנדטים. הליכוד זוכה ב־29 בלבד.

במקום השלישי העבודה, שעלתה במנדט ומגיעה ל־10. ביתר הרשימות כמעט ואין שינוי משמעותי במספר המנדטים ביחס לסקר האחרון: יהדות התורה 7, חד"ש־תע"ל 7, ש"ס 6, איחוד מפלגות הימין 6, מרצ 5, הימין החדש 5, ישראל ביתנו 4 וכולנו 4.

מפלגת רע"ם־בל"ד, שנפסלה בשבוע שעבר על ידי ועדת הבחירות המרכזית — החלטה שטרם קיבלה את הכשר בג"ץ ועלולה להתהפך בימים הקרובים — מקבלת 4 מנדטים.

מאבק דרמטי סביב הניסיונות להתגבר על אחוז החסימה, שעומד על 3.2%. על פי הסקר, מפלגת זהות מתקרבת אליו עם 3.1%, בעוד גשר (2%) ויחד (1%) לא עוברות.

הקרב בתחתית צמוד מתמיד: פייגלין קיבל 3.1% לעומת מפלגות כולנו, מרצ וישראל ביתנו שנעות סביבות ה־3.5% מהקולות ועברו בקושי את אחוז החסימה.

בין הגושים למעשה קיים תיקו: גוש הימין־חרדים נמצא על 61 מנדטים לעומת גוש המרכז־שמאל והערבים שמקבל 59 מנדטים.

על השאלה "מבין האישיים הבאים, את מי אתה מעדיף כראש הממשלה", נתניהו זוכה לתמיכה של 38% לעומת 31% לגנץ (31% הנותרים השיבו אף אחד או לא יודע). בסקר הקודם הפופולריות של נתניהו וגנץ הייתה גבוהה יותר: 40% לנתניהו ו־34% לגנץ.