ח"כ בצלאל סמוטריץ'
ח"כ בצלאל סמוטריץ'צילום: הלל מאיר/TPS

מאז שהכריז משה פייגלין כי מפלגתו לא תשב בקואליציה שלא תסדיר את השימוש החוקי בסמים קלים, גבר העיסוק סביב שאלת הלגליזציה במערכת הפוליטית.

היום (שלישי) התייחס סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו לנושא הבוער, ולא חסך מאף אחד.

"צריך לומר את האמת", כתב סמוטריץ', "'לגליזציה' זו מכבסת מילים שקרית להצפת רחובות ישראל בסמים, לילדים קטנים שעוצרים בדרך לביה"ס בפיצוציה ומתחילים את היום בסוכריית גומי עם קנביס שדופקת להם את התפתחות המוח, ממכרת אותם לחוויה הנוירו-פסיכוטית הזו, ומביאה אותם בהמשך לסמים קשים".

סמוטריץ' הצהיר, "אין לי שום כוונה ליישר קו עם האופנה הפופוליסטית והמסוכנת הזו. עגל זהב הרסני שעושה אידיאליזציה לחולשות ועוטף את זה בשיח פסדו-נאור על חירות וחופש. חבל שרה"מ נתניהו נסחף בזרם העכור הזה במקום לגלות מנהיגות כמצופה ממנו ולצאת נגדו".

סומטריץ' תקף קשות את פייגלין, "מה שמדהים זה שאיזה מטורלל אחד הופך את זה לדגל ומודיע שעל זה הוא יקים או יפיל ממשלה ואשכרה יש אנשים שלוקחים אותו ברצינות. מדינה בהפרעה. מילא להתווכח על זה ולהכניס את זה בשולי המצע, אבל להפוך את זה לדבר המרכזי?! נגמרו במדינת ישראל כל הבעיות והדברים החשובים לעסוק בהם?! אין בעיות ביטחון, וחברה, וכלכלה, ובריאות, ופריפריה?! אין מצב מדיני?! נגמרו הוויכוחים על דת ומדינה?! רק את הקנביס נשאר להסדיר?! יש כנראה יותר מידי אנשים בישראל שמתחילים את הבוקר עם איזה ג'וינט ושוכחים מהחיים האמיתיים. אין שום הסבר אחר להצבעה הזויה הזו".

"אז ימנים שחושבים להצביע זהות קחו בחשבון שאתם מצביעים לשמאל. ממשלת ימין לא תציף את הרחובות בסמים. פייגלין יצטרף בקולותיכם לממשלת שמאל עם גנץ שתמכור את ארץ ישראל, תחסל את זהותה היהודית, אבל תאפשר לכם להתמסטל כחוק... תשאירו את זהות לבוחרי מר"צ ואולי שתיהן לא יעברו את אחוז החסימה".