תל אביב
תל אביבצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בתנועת הריבונות מגיבים לירי הרקטות אמש (חמישי) מרצועת עזה לעבר מרכז הארץ וקובעים כי "צפירת האזעקה שהרעידה את תושבי תל אביב וגוש דן חייבת להיות פעמון השכמה והתפכחות".

"תכנית מדינית שתוביל ליישות מדינית עצמאית ערבית ביהודה ושומרון, בין אם מדינה ובין אם מדינה מינוס, תהפוך את קולות האזעקה ונפץ הטילים לשגרת יומם של תושבי גוש דן. מגבעות מערב השומרון יוכלו מחבלי יהודה ושומרון, יחד עם תומכיהם, שינהרו מערבות דאע"ש וציר הרשע, לשגר בכינון ישיר מטווח של קילומטרים בודדים טילים ורקטות אל מטוסי נתב"ג, אל בתי תל אביב ובנותיה, כמו גם לעבר ירושלים שתהיה מכותרת משלושה עברים בכנופיות חמושות בטילים, ואף חמור מכך".

בתנועה מציינים עוד כי "בירי הטילים לעבר תל אביב נתנו מחבלי רצועת עזה תשובה ניצחת לטענות ארגוני שמאל קיצוני הקוראים לנסיגה ונטישה ישראלית לטובת הקמת מדינה ערבית נוספת, שראשיה לא חדלו מעולם מלהכריז על שאיפתם וחתירתם להחרבת מדינת ישראל".

ראשי התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, קובעות כי "במערכת הבחירות הקרובות על הבוחר הישראלי להפנים את עצמת הסכנה העשויה להתרחש עם הקמתה של ממשלת שמאל תומכת רעיון הביעותים של שתי המדינות. בבחירות אלה, על המחנה הלאומי להציב את עמדתו, עמדת הריבונות, כדרכה המדינית היחידה והצודקת של ישראל".

לדבריהן, "ארגוני השמאל מנופפים בדאגתם לכאורה לדמותה היהודית של ישראל, בשם דאגה זו מבקשים לחלק את הארץ ל"התנתקות" נוספת ומסוכנת. זאת בעוד העם בישראל מבין כי עוד בטרם ההתמודדות עם השאלה הדמוגרפית יש לתת מענה לעצם קיומה של מדינת ישראל. מול מדינת טרור עוינת החולשת ומאיימת על מרכזי האוכלוסייה ועל השער האווירי היחיד שלה לא תוכל ישראל להתקיים. ריבונות ישראלית, היא ורק היא, תוכל לסכל את מזימות האויב הערבי בשליטה ביטחונית ומדינית מלאה על לב הארץ. את רעיונות השמאל יש לבלום בין השאר בהצבעה למפלגות המתחייבות לקידום חזון הריבונות".