90 דקות מאליפות. בכל שבעת המפגשים האחרונים, בליגה ובגביע, ניצחה מכבי תל אביב את הפועל חדרה. גם הערב (מוצאי שבת) המשיכו הצהובים את המאזן מול הצפוניים, כשגברו עליהם במשחק הפותח של הפלייאוף העליון בליגת העל בכדורגל, עם ניצחון בתוצאה 0:2.

התל אביבים שסיימו את העונה הסדירה ללא אף הפסד, המשיכו למעשה את היכולת התכליתית שלהם כשהם כבר עם 33 משחקים בליגה ללא הפסד, במשחק בו לא הרשימו יתר על המידה.

המכבים רחוקים כעת מרחק ניצחון אחד מהבטחת תואר האליפות לאחר שלוש שנים שחונות בהן הסתפקה בתואר הסגנית בלבד ומתקרבים עוד קצת אל עבר כניסה לדפי ההיסטוריה כקבוצה שזכתה בתואר האליפות ללא אף הפסד ליגה.

בינתיים, הסתפקו המכבים מת"א והצפוניים מחדרה לרשום היסטוריה כששיחקו את המשחק הראשון בליגת העל בכדורגל תחת מערכת ה-VAR המשוכללת שנכנסה לשימוש בישראל.

באין כדורגל, במחצית הראשונה מי שגנבה את ההצגה הייתה לא אחרת מאשר המערכת המשוכללת והחדישה, כשזו קבעה בשני מקרים גבוליים, לראשונה בכדורגל הישראלי.

היה זה בדקה ה-25, כשהשופט שלומי בן אברהם פסק בעזרתה כי למכבים מת"א לא הגיע פנדל חרי נגיעת יד ברחבת חדרה של בלמה, ועל סף ההפסקה, בדקה ה-45 הרחיק בעזרת המערכת את פוצ'יבה לאחר עבירה ללא כדור על מגנה של מכבי ת"א, מאור קנדיל.

משם, בעשרה שחקנים לעולה החדשה שנכנסה לפלייאוף העליון במחזור סיום העונה הסדירה ברגע האחרון ולמרות תוצאת תיקו, לא היה כבר סיכוי מול התל אביבים. שערים של ריקן בדקה ה-49 ושוינפלד בדקה ה-85 עשו את העבודה וקבעו - מכבי ללא הפסד ליגה העונה עדיין, ובמרחק של 3 נקודות מהבטחת תואר האליפות.