בידורית
בידוריתצילום: מרכז הסאונד

בידורית ניידת Air2000 premium

הבידוריות נפוצות היום בכל אירוע, ישנם מספר סוגים שונים של בידוריות. בגלל היצע הדגמים הרחב ובגלל חוסר המידע על הבידוריות הצרכן נותר מבולבל וקשה לו לבחור את הדגם המתאים לו ביותר. הכירו את הבידורית הניידת Air2000 Premium של חברת Proxtone.

מהי בידורית ניידת?

הבידורית היא מערכת שמע, ישנן בידוריות נייחות וישנן בידוריות ניידות. הבידורית היא מכלול של מספר דברים, מערכת הגברה, רמקול, וחיבור לנגן מוזיקה ממקורות שונים. מטבע הדברים הבידורית הניידת תהיה יקרה יותר מאשר הבידורית הנייחת. סביר להניח שיצא לכם כבר לפגוש בבידוריות, בבתי ספר, טקסים שונים, צבא, מסיבת קריוקי ועוד… לבידוריות יש מגוון שימושים החל משימוש ביתי בתור ערכת קריוקי, הגברת קול לכנסים והרצאות, הפעלות אירועים וימי הולדת ועוד.. ולכן יש להתאים את הצורך שלכם לדגם המתאים ביותר, זאת כדאי לעשות על ידי ייעוץ עם איש מקצוע.

על חברת Proxtone

חברת Proxtone היא חברה עתירת שנים ובעלת ניסיון רחב בתחום ההגברה והסאונד. בזמן שהתחרות גברה וחברות ותיקות רבות התחילו ליפול זו אחר זו, Proxtone דאגה לשמור על טיב המוצרים שלה, לא התפשרה על האיכות ודאגה לשמור על טווח מחירים נוח לצרכן. לחברת Proxtone יש הרבה דגמים שונים בתחום הבידוריות, החברה אמינה ואהובה על ידי המבקרים. המוצרים שהיא מייצרת נשמרים לאורך זמן ממושך - כמובן עם יחס נכון למוצר.

מפרט טכני

דגם: Air2000 Premium

הספק מקסימלי: 800W

אלמנט (וופ'ר): 15אינצ'

בידורית נטענת: יש

זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות

כניסת USB: יש

בלוטוס; יש

מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF

מדונה אלחוטית: אופציה

אפקטים (אקו,דיליי...): יש

אקולייזר מובנה: יש

מיקסר מובנה: יש

כניסת LINE: יש (1)

יציאת OUTְ; יש

כניסות למיק' נוספים: יש

שלט רחוק: יש

חיבור לסטנד רמקול: יש

עגלה טרולית (+גלגלים): יש

משקל: 14 ק"ג

על הדגם - Air2000 Premium

הדגם הזה של חברת Proxtone הוא מבין הדגמים היותר בולטים של החברה. המערכת הניידת מספקת לנו את כל מה שאנחנו צריכים, גם למקומות חיצוניים וגם למקומות הנמצאים תחת קורת גג. העוצמה שאליה הבידורית הניידת הזאת מגיעה (800 וואט) יכולה לאפשר לנו להשמיע או להופיע אל מול קהל רחב הנמצא במקומות פתוחים. כמובן, אפשר לשחק עם עוצמת השמע ולהתאים אותה לקהל יותר מצומצם. כמו כן, יש לדגם חיבורים שונים, כניסות למיקרופון, כניסת ליין ויציאה, כניסת USB, בלוטוס ועוד… הדגם מסוגל לעבוד כ 10 ללא חיבור לחשמל, יש לו אקולייזר מובנה. היתרון הגדול ביותר של הדגם הוא המשקל שלו, בעוד שבידוריות אחרות מגיעות לעשרים ומשהו קילוגרמים, הדגם Air2000 Premium של חברת Proxtone עומד רק על 14 קילוגרם ובנוסף, לדגם יש גלגלים המסייעים במעבר ממקום למקום. זה נדמה שהחברה עושה כל מה שהיא יכולה כדי שללקוח יהיה את הנוחות המרבית.



על המיקרופונים הנלווים

אל הבידורית הניידת של חברת Proxtone מצורפים גם שני מיקרופונים אשר מגיעים ארוזים בקרטון נפרד. לרוב לא נמצא מוצרים נלווים לבידוריות, זה עוד דבר המייחד את חברת Proxtone. התצורה של המיקרופונים היא UHF.

המיקרופון איכותי, נדמה שעשוי מחומרים איכותיים ולא התפשרו בבחירת המיקרופונים על אף שהם מוצר נלווה. סאונד המיקרופון הוא נקי גם כאשר אנחנו משתמשים בעוצמת שמע גבוהה. אין הפרעות או זמזומים.

מחיר

בתחום ההגברה והסאונד, לכל דגם של בידורית יש מחיר אחר שנקבע על פי מספר פרמטרים, מקום הרכישה, שם המותג ואיכות המוצר. המחיר אותו מציעה חברת Proxtone עבור הדגם Air2000 Premium הוא 3,595 ש"ח. בהתחשב בזה שמדובר באחד הדגמים היותר חזקים והמובילים בתחום הבידוריות הניידות, המחיר הוגן מאוד. מחירי הבידוריות ביחס למוצרים קטנים אחרים תמיד יראה גדול. חשוב מאוד לבדוק שהדגם הוא באמת מקורי ובעל אחריות יצרן.

מאיפה ניתן לרכוש בידוריות אמינה?

בחירת הדגם בהחלט חשובה אך לא פחות חשובה היא הבחירה של מקום הרכישה. מכיוון שהיום קיימים הרבה זיופים בשוק, הרבה חיקויים של חברות סיניות, יש לבחור את מקום הרכישה בקפידה. היום ניתן למצוא את הבידוריות הניידות וגם הנייחות בחנויות שכלל לא מתמחות במוצרי סאונד והגברה. לעיתים גם המחיר יהיה מפתה. יש להימנע מרכישה לא אחראית כזאת, סביר להניח שמדובר בזיוף, או במוצר גנוב. יש לרכוש את המוצר ממקום המתמחה במוצרי סאונד והגברה, מקום שהמוכרים הנמצאים בו יכולים להעניק לכם שירות מקצועי, ליווי אדיב ועזרה בהתאמת הדגם אל הצורך שלכם.

לסיכום

כיום הבידוריות הניידות תופסות תאוצה בקרב הרוכשים, הבידוריות הניידות הרבה יותר נגישות להפעלה בשלל מקומות חיצוניים, לרוב יותר קלות אך המחיר עולה על הבידוריות הנייחות. הבידורית היא מכלול של מערכת הגברה, רמקול, חיבור לנגן מוזיקה. דגם ה PremiumAir2000 של חברת Proxtone מציב בפני החברות המתחרות רף גבוה מאוד. החברה ותיקה בתחום ההגברה והסאונד, המוצרים של אהובים על ידי המבקרים ועל ידי הלקוחות. דגם ה Air2000 מושלם גם למקומות הנמצאים תחת קורת גג וגם למקומות חיצוניים וזה בשל עוצמת הוואט הגדולה (800 וואט) אליה המוצר יכול להגיע. משקל הדגם נמוך, הדגם מאוד נייד למעברים שונים, ניתן להניח אותו גם על סטנד. בנוסף, אל הדגם מתווספים שני מיקרופונים אלחוטיים איכותיים תצורת UHF. המחיר אותו מציעה החברה הוגן ונוח למשתמש, את המבחן שלנו היא עברה ודורגה בציון 9.5 מתוך 10. סביר להניח כיהמוצר ישמש אותנו לטווח הארוך ולכל שימוש אליו נשאף. כמו כן, בחירת הדגם חשובה אך גם חשובה היא הבחירה למקום הרכישה. בחרו מקום המתמחה במוצרי סאונד והגברה, מקום שיכול להעניק לכם ליווי ושירות מקצועי, מידע על המוצר ועל אופן הטיפול בו. זכרו, מקום אמין לא מחפש קנייה חד פעמית אלא לקוח קבוע ומרוצה.