מה משותף לביולוג, מהנדס אזרחי ובוגרת תואר שני במתמטיקה? רובם ירצו לעבוד בחברת הייטק.

אז מה מושך רבים כל כך מבעלי התארים האקדמים לזנוח את ההתמחות שלהם ולעבור לחברות כמו סאן-דיסק, אינטל או מייקרוסופט לתפקידי פיתוח תוכנה?

"יש כאן שילוב של כמה דברים", הסבירה יונת, מתוכנית הסבת אקדמאיים להייטק, "הרבה מאוד בעלי תארים חושבים שהתואר שלמדו יקנה להם משרות מבטיחות ומעניינות, כשבפועל המשרות המוצעות הן לעיתים שבלוניות ולא מאתגרות. אחרי שהם השקיעו שנים של לימודים אקדמיים זה מתסכל מאוד, כי הם מחפשים את האתגר והיצירתיות שרק בתפקידי פיתוח תוכנה בהייטק אפשר לקבל".

יונת הוסיפה, "הייטק זה עולם אחר. אי אפשר להשוות לשום תעשייה מקבילה את השכר, התנאים, הפינוקים וההון האנושי שקיימים בו. מי שמצליח להיכנס לתעשייה הזאת שואל את עצמו: איך לא עשיתי את הצעד הזה קודם?"

תעשיית פיתוח התוכנה משוועת לאלפי עובדים חדשים. גם כאלו שלא בהכרח למדו מדעי המחשב, הנדסת תוכנה או שירתו בצבא ביחידת 8200, אלא הסתפקו בהכשרה איכותית של מספר חודשים, שבה הם מקבלים את כל הכלים להשתלבות בתעשייה.

חיים גירון, מנכ"ל 'אינפיניטי-לאבס', סיפר, "זה מאוד פשוט. מגיעים אלינו למבדק, וכבר באותו היום נוכל לומר לך בדיוק את מידת ההתאמה שלך להייטק. לא כל אחד מתקבל, אבל מי שמתקבל – נכנס על חשבוננו להכשרה ממוקדת ויוקרתית בשווי 90 אלף ש"ח, שבסופה מובטחת לו קריירה באחת מחברות ההייטק הגדולות ובתנאים חלומיים".

התוכנית של 'אינפיניטי-לאבס' מכשירה אקדמאיים למשרות פיתוח תוכנה, במסלולי Fullstack ו-R&D המבוקשים ביותר בתעשייה. ההכשרה, שאורכת 28 שבועות, מתבצעת בקבוצות קטנות ובשיטת לימוד ייחודית של למידה עצמית, המון שעות פיתוח בפועל ובליווי מנטורים בעלי ניסיון רב בתעשייה.

"בוגרי אינפיניטי-לאבס מבוקשים מאוד בתעשיית ההייטק, בגלל ההכשרה הייחודית שהם עוברים – שמותאמת בדיוק לצרכי התעשייה. 98% מבוגרי ההכשרה משתלבים באופן מיידי במשרות החמות בשוק, ומהמשובים שאנחנו מקבלים מהם ומהמעסיקים שלהם – מדובר בהצלחה בכל קנה מידה. יש להם עבודה מעניינת, מאתגרת, שכר גבוה, תנאים מעולים. כל מה שצריך", סיכם גירון.

תוכנית ההכשרה של 'אינפיניטי-לאבס' מיועדת לבוגרי תואר בממוצע גבוה עם פסיכומטרי גבוה. חושבים שאתם מתאימים? לחצו כאן