גם אתה התחפשת לבן אדם?
גם אתה התחפשת לבן אדם?צילום: iStock

כולנו אוהבים להתחפש. זה מאפשר לנו למצוא צדדים חדשים באישיות שלנו, ולהשתחרר משגרת החיים האפורה.

אבל, יש כאלו שלא מסתפקים בתחפושת פשוטה, ובונים במשך שנה שלמה את התחפושת המושלמת. ריכזנו עבורכם כמה מהתחפושות המקוריות והמושקעות בעולם שככל הנראה לא יעזרו לכם לחג הנוכחי, אבל אולי יעזרו לכם להתכונן לקראת שנה הבאה.

1. איש לגו ענק

הכל התחיל מבקשה של ילד קטן. יום אחד הבן של המעצב בראק לי ביקש שיכין לו תחפושת מקורית. בראק לא רצה לאכזב את הבן שלו והחליט לשלב את האהבה שלו ללגו יחד עם היצירה ובנה עבורו תחפושת לגו בגודל מלא. לאור ההצלחה, בראק המשיך לבנות עוד מודלים ודגמים חדשים וכיום הוא אף מתפרנס ממכירת התחפושות לחובבי לגו ברחבי העולם.



2. תחפושות בלונים

יש תחפושות שאי אפשר להישאר אדישים אליהם. בעזרת הבלונים אפשר ליצור כל תחפושת ולהיות בטוחים שהיא תשאיר רושם בכל מקום שיראו אותה, בין אם מדובר בזברה ענקית או בכלל בגזר. למרות שלא נראה פשוט ללבוש את ערימת הבלונים הזו, ככל הנראה הדבר שווה בסוף את המאמץ.



3. דרקונים

יש מי שאוהב להתחפש לדברים נעימים ונחמדים, אבל יש גם כאלו שמעדיפים להפוך לדרקונים. ג'יי היתה תלמידת קולג' שהוקסמה מעור הקשקשים של הזוחלים והחליטה ליצור לעצמה עור דרקון. היא חיברה מאות חלקי מתכת קטנים ויצרה אפקט של עור צבעוני ומחוספס שלא יבייש אף דרקון אגדי.

היא פירסמה את היצירות שלה באינטרנט, ורק לאחר שאנשים רבים פנו אליה בבקשה שתיצור להם גם תחפושת דרקון, היא נכנסה לעסק ברצינות. כיום, היא מוכרת תחפושת דרקון הכוללת ידי דרקון עוקצניות ואף זנב צבעוני, למי שרוצה להרגיש לטאה עד הסוף.

​​​​​​​

4. רובוטריקים

ואיך אפשר לסיים בלי תחפושת ילדים. ההורים האלו השקיעו בתחפושת רובוטריקים מיוחדת שיכולה להפוך את הילדים למכוניות ברגע. התחפושת היתה כל כך מוצלחת שההורים הנרגשים לקחו את הילדים למקומות שונים בשביל שיציגו לקהל את יכולת שינוי הצורה שלהם. כמו שאפשר לראות בסרטון, ההורים נהנו מהתחפושות לא פחות מהילדים, ואולי אפילו יותר.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!