המפגש. הערב
המפגש. הערבצילום: דו"צ

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן נפגש היום (שלישי) עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון. בביקור נכחו ראש המנהל האזרחי, תת-אלוף בן חור אחוות ומפקד מחוז שי, ניצב משה ברקת.

במהלך הביקור שמעו ראשי הרשויות סקירה מקצין המודיעין של פיקוד המרכז. מפקד הפיקוד הציג לראשי הרשויות הערכת מצב כללית ונתוני סיכום השנה. פדן ציין במפגש כי צה״ל ופיקוד המרכז עושים את כל המאמצים על מנת לשמור על ביטחונם של התושבים.

בפתח הדברים אמר פדן, "תחילה אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחת קיידאן ולמשפחת אטינגר על אובדן יקיריהם ולאחל החלמה מהירה לפצוע בבית החולים. אנו עושים מאמצים מבצעיים ומודיעיניים אדירים על מנת לתפוס את המחבל. כמו במקרים קודמים, אנו נמשיך לרדוף את המחבלים ביום ובלילה, ונגיע אליהם בכל מקום בו יסתתרו. צה״ל בשיתוף השב״כ, משטרת ישראל ומג״ב פועל יום וליל להבטחת השקט במרחב. אנחנו נמשיך לפעול לסיכול פיגועים ולהגנה על מנת לאפשר איכות חיים לכלל תושבי הגזרה.״

יו''ר מועצת יש''ע חננאל דורני, אמר "אנחנו מחזקים את צה''ל וכוחות הביטחון על עמידתם האיתנה ועל הפעילות החשובה לשמירה על ביטחון תושבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן. העלנו בפני מפקד הפיקוד את עיקרי הדברים מפי ראשי המועצות ותושביהם בין היתר העיסוק בביטחון ותחושת הביטחון על רקע הפיגועים האחרונים ובעיקר על רקע התעוזה של המחבלים. ביקשנו מענה מיידי לחיזוק הביטחון באזור. שמחנו לשמוע כי צה''ל חיזק את נוכחות הכוחות באזור בכמות ובאיכות ונוקט בפעילות התקפית על מנת לתפוס את המפגעים בפרט ועל מנת לחזק את הביטחון ותחושת הביטחון לתושבים בשגרה".