כנס הליכוד
כנס הליכודצילום: יוני קמפינסקי

בראיון לאברי גלעד ולהילה קורח ב'העולם הבוקר' של ערוץ 13 מביע הקומיקאי יוסי וידר את תחושותיו הקשות לנוכח מה שהתקבל כלעג לנכותו של העיתונאי והפרשן אמנון אברמוביץ'.

לדברי וידר הוא עצמו לא ראה את ה"ראיון" שביצע ב'ליכודTV' עם אלירז שדה ככזה הכולל פגיעה כלשהי בנכה צה"ל, והוא מיצר על כך שהדבר לא עלה בדעתו כלל ועיקר במהלך הראיון או לפניו.

בדבריו מסביר וידר כי הפניה לאלירז שדה בראשית הראיון בשאלה 'איך אני נראה' לא נועדה חלילה לפגוע במראהו של אברמוביץ' והדבר כלל לא עלה בדעתו, אלא מדובר היה בשאלה ברוח שאלתו של אורי זוהר בשעתו 'אני יפה?' ולא מעבר לכך.

עוד טען כי גם תשובתו של אלירז שדה 'אתה נראה טיל' הייתה חלק מהתבטאות רגילה של שדה, כפי ששדה עצמו אמר לו בבכי כששוחחו על הראיון והסערה הציבורית שהתחוללה מאז פורסם.

נזכיר כי לאחר הביקורת שעורר הסרטון ניתנה הוראה במטה הליכוד לגנוז אותו ולא לעשות בו שימוש, אולם מרגע בו פורסם הסרטון הוא עולה שוב ושוב כחלק מהדיון הציבורי סביב קמפיין הליכוד.

בראיון לגלעד וקורח מדגיש הקומיקאי וידר כי הוא רואה בנכי צה"ל גיבורי ישראל שבזכותם הוא חי, כך גם הוא רואה את אברמוביץ', על אף שבין דעותיו לדעותיו של אברמוביץ' קיים פער עצום. וידר מציין כי כל עולמו המקצועי בנוי ומושתת על התנדבויות בפני נכי צה"ל ונכים בכלל, ומעולם לא חשב שדברים שיעשה יתפרשו כלעג לנכה צה"ל כלשהו. "להבא אבדוק יותר טקסטים. אני לא חושב שמישהו ניסה ללעוג למראה של אמנון. נכי צה"ל הם מחוץ לתחום. אלו אנשים גיבורים".

עוד סיפר כי מאז פרסום ה"ראיון" הוא זוכה לקללות וגידופים מכל עבר לו ולבני משפחתו "מהאנשים הכי נאורים". עם זאת סיפר על נכי צה"ל שפנו אליו וטענו בפניו ש"עושים עליך סיבוב. לא נפגענו. אנחנו רואים בזה קטע לפורים ללא שום חיבור לנכים".