מחר, בשלג
מחר, בשלגצילום העטיפה

לאחר אלבום בכורה, השתתפות באודישן הבלתי נשכחת בתכנית הריאליטי 'אביב או אייל' ושורה של קליפים מעוררי עניין, ממשיך שריקי בעשייה המוסיקלית. בין לבין הוא תר את הארץ לאורכה ולרוחבה, וגם מופיע בקרב קהילות יהודיות בחו"ל עם המופע 'אור חדש' והמופע 'מתגברים'. מהאלבום השני שבדרך כבר יצא 'מסתתר', שזכה להצלחה, וריגש רבים, וכעת משחרר שריקי סינגל חדש, "מחר".

את "מחר" כתב והלחין מתי שריקי ועל העיבוד וההפקה נעם עקרבי (עידן רייכל, עברי לידר, אליעד ועוד). בניגוד לעבר, "מחר" מסתמן כתפנית מרעננת של קוליות וגרוב שמח. שיר קצבי ואופטימי שפותח את הריאות והעיניים ומאפשר לנו לראות, את הרגע שמעבר לרגע – מחר.

‏את המילים ל"מחר" מלווה קליפ מרהיב שצולם בהרי האלפים. סיפורו האישי המרגש של מתי התגלגל לאזני במאי וצלם צעיר מכפר חב"ד, וכשהגיע השיר החדש החליטו השניים להגשים חלום משותף: לצלם את הקליפ בהרי האלפים, כדי להמחיש את המסר בשיר: תמיד להמשיך ולטפס, ולעולם לא לוותר על החלומות שלכם.

ואכן, החלום הוויזואלי קרם עור וגידים והפך לחוויה בת חמישה ימי צילום בפסגות ההרים של אוסטריה וסלובניה, בטמפרטורה מתחת לאפס, עם סיפורי 'גבורה' של התבוססות בשלג מאחורי הקלעים, וצילומי אוויר מדהימים ממעוף ציפור באמצעות רחפן הצילום של שריקי.

שניאור אנטבי, הבמאי הצעיר מכפר חב"ד, שכבר ביים ויצר כמה סרטים וקליפים וביניהם הסרט שיצא לאחרונה "מודה במקצת" חיבר אליו את המפיק דניאל נתנאלוב העובד עמו בשת"פ בשנתיים האחרונות והיה חלק מהפקות רבות לזמרים כמו ליעקב שוואקי, גד אלבז, ליפא שמעלצר, האחים רזאל ועוד. לכתיבת התסריט צרפו אליהם את הכותבת אודיה הרוש שעזרה לבניית הסיפור של הקליפ ויחד החלום הפך לשיגעון משותף והחליטו הצוות לצאת ולצלם את הקליפ דווקא בהרי האלפים שבאוסטריה ובסלובניה, כחיבור ישיר למסר שבשיר.

בקליפ משתתף גם הבן הצעיר של שריקי, שנשאר בארץ ומתרוצץ בשדות ארץ בנימין, כחלק מהעלילה הוא נבחר לבטא את המסר "שהאוצר נמצא מתחת לגשר...". התוצאה: קליפ מרהיב ומרגש שלא ישאיר אתכם אדישים.

מילים ולחן: מתי שריקי | עיבוד והפקה מוסיקלית: נעם עקרבי