קידום אתרים
קידום אתריםצילום: UNSPLASH.COM

אם אתה לא שם, אתה (באמת) לא קיים. כל אדם, עסק, מותג או חברה שרוצים שהציבור יוכל למצוא אותם ולהכיר אותם, כלומר רוצים זכות קיום בסיסית בשוק התחרותי של היום, יודעים בדיוק למה צריך קידום אתרים. לא יודעים? בואו לדעת איך כן להיות קיימים באינטרנט:

למה צריך קידום אתרים בכלל? גם אתם שמעתם פעם את השאלה הזו? אולי אפילו שאלתם אותה בעצמכם או הנכם בעלי עסק שלא ממש להוטים להגדיל את שורת ההשקעה החודשית בעוד לא מעט כסף. ובכן, התשובה היא פשוטה מאד: קיום בסיסי בעולם המודרני, ולא פחות מכך.

בימים של פעם, השגת לקוחות לבית העסק שלך גם לא הייתה משחק ילדים, אבל כל מה שהיה דרוש זה רעיון יצירתי אחד קטן שיוכל למשוך את כל הקהל המקומי, שגם ככה נמצא פיזית במקום ורק צריך למשוך את תשומת ליבו ועיניו לכמה רגעים. הוקוס פוקוס אחד קטן של שיווק, והקהל מגיע.

כיום, כל החלקים של המשפט הזה כבר לא נכונים או הרבה (הרבה) יותר קשים. אין כבר מרחב פיזי, קהל הלקוחות האמיתי מחכה דומם ובלתי נראה באינטרנט, וכדי למשוך את תשומת ליבו של אדם ולעורר את התרגשותו או אפילו סקרנותו, כבר צריך להביא מומחה לאפקטים מיוחדים. אז מה בכל זאת עובד ומצליח למתג עסק כמו שצריך? התאמה למה שהצרכנים מחפשים. בדיוק בשביל זה צריך קידום אתרים.

קידום אתרים הוא תחום שיוצר את המציאות שגוגל, ואתרים דומים לו, רואים ומציגים לציבור המשתמשים. למה צריך קידום אתרים? כדי להיות קיים במציאות הזו. כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלך שמחפשים שירות או מוצר מסוים, במקום מסוים, יוכלו למצוא אותך ולדעת שאתה מתאים בדיוק למה שהם מחפשים עכשיו.

גוגל יצרו את השיטה המושלמת – לתת לצרכן בדיוק את מה שהוא מחפש - ועכשיו כל מה שנשאר לשאר העסקים בעולם הוא "להתלבש" עליה כעזרת קידום אתרים נכון ויעיל. אם אתה כן שם, אתה כן קיים, וככה מביאים לקוחות במאה העשרים ואחת. קידום אתרים הוא אחד התחומים החשובים ביותר שאתם צריכים להתעסק בהם בדרך לגדולה, ואם תכירו בחשיבות שלו ותשקיעו בו כראוי, השמיים הם הגבול בשבילכם.

מאמר זה נכתב עבור חברת דוראן – קידום אתרים ושיווק באינטרנט