שבוע לא קל עבר על הפועל אילת. הצרות הכלכליות העמידו בספק את היכולת המקצועית של הקבוצה שממילא נכנסה לרצף הפסדים ודווקא הערב (שני) קיוו שם בעיר הדרומית ביותר בארץ להצליח לנצח ולו עבור אוהדיהם הדרומיים שמחוץ לעיר, הנמצאים בעוטף עזה ושרויים במתיחות.

אחרי שאמש הביסה הפועל באר שבע את ראשון לציון, הערב היה זה תורם של האילתים לספק מעט רגעי נחת עבור תושבי הדרום כולו.

אחרי שלושה רבעים בהם האילתים איפשרו לאורחים מת"א לקלוע ללא הפסקה, הגנת ברזל ברבע האחרון שיבשה לחלוטין את משחק ההתקפה של התל אביבים, ומרגע זה ואילך השתלטה אילת על המשחק. מלבד העובדה כי שלושה משחקני הפועל תל אביב יצאו מהמשחק עם חמש עבירות, אלה גם ספגו 3 עבירות טכניות. מי אמר שההתקפה הכי טובה זו התקפה?

האילתים, שבסיבוב שעבר קטעו את רצף ההפסדים הארוך בתולדות המועדון לתל אביבים האדומים, חזרו לנצח ושומרים הן על מרחק נקודה בטבלה מהמקום השלישי והן על המאזן הביתי הטוב כשרק שלוש קבוצות ניצחו אותם העונה באולמם הביתי - כל אלו שלפניהן בטבלה, מכבי ת"א, הפועל חולון והפועל ירושלים.

האדומים מת"א, שניצחו בעיר הכי דרומית בארץ רק שלוש פעמים אי פעם במסגרת העונה הרגילה, מתרחקים מיתרון הבייתיות בשלב הפלייאוף ומפסידים בפעם השניה העונה לאילתים, הפעם 76:85.

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה בריאנט 17, סולימאן בריימו 16, אבי בן שימול 13, פרדריק בורדיון 12, ג'יי פי טוקוטו 9, עידן זלמנסון 8, רפי מנקו 6, יהונתן שולדבראנד 4.

להפועל תל אביב: תומר גינת 19, ג'רל מקניל 15, גרלון גרין 11, ריצ'רד האוול 10, רביב לימונד 10, סטו דגלאס 5, ים מדר 3, עמית ביר כץ 3.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת מחזור מספר 23 בליגת ווינר סל, הביסה האחרונה בטבלה, בני הרצליה את גלבוע גליל בחוץ בתוצאה 95:81. הרצליה קוטעת רצף של 12 הפסדים רצופים ומנצחת לראשונה מאז ה-17 בדצמבר.