Uber רכשה את יריבתה המזרח תיכונית

ענקית ההיסעים "אובר" שהצליחה לשנות את השוק בארה"ב ובאירופה נכנסת למזרח התיכון לאחר רכישת אפליקציית ''קרים''.

ניצן קידר , י"ט באדר ב תשע"ט

'קרים' לא תוותר על שמה
'קרים' לא תוותר על שמה
צילום: לוגו

חברת ''אובר'' שהאפליקציה שלה להזמנת נסיעות שברה את שוק המוניות במדינות רבות, רכשה אפליקציה דומה שפותחה בדובאי והפכה ללהיט במדינות ערביות, בתמורה ל-3.1 מיליארד דולרים.

האפליקציה הערבית, 'קרים', יצאה לאור לפני תשע שנים ומאז צברה לא פחות מ-30 מיליון משתמשים ביותר מ-90 ערים במזרח התיכון, צפון אפריקה ופקיסטן.

במסגרת העסקה סוכם כי 'קרים' לא תוותר על שמה ותפעל תחת המותג שלה כחברה בת של Uber. גם המנכ"ל שלה ימשיך בתפקידו.

אובר מתכוננת להנפקה ראשונה לציבור, שצפויה להתרחש בהמשך השנה.