תקיפות חיל האוויר בעזה

מנהיג החמאס איסמעיל הנייה קרא היום (רביעי) לערביי רצועת עזה להשתתף בצעדת המיליון של יום האדמה שתתקיים בסוף השבוע.

"ההתנגדות אמרה את מילתה והכיבוש הבין את המסר", אמר הנייה על רקע ההסלמה האחרונה. אני מברך את כל הגורמים שחתרו לעצור את השחצנות הציונית על רצועת עזה".

בנוגע להריסת לשכתו על ידי צה''ל אמר הנייה "אני בטוח שמטה הנהגת חמאס ייבנה מחדש. מדובר בסמל לעמידה האיתנה ולקריאת התיגר"

"אני קורא לבני עמנו בעזה, בחו"ל ובגדה לצאת לרגל יום האדמה ולהשתתף בהפגנות בסוף השבוע", הוסיף מנהיג החמאס.

גורם מדיני בישראל השיב לאיומיו של הנייה, ''כדאי שהנייה ימצא משרד חדש לפני שהוא מתרברב''.

מוקדם יותר היום, ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, פנה בערבית בחשבון הפייסבוק שלו לראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה.

דוידי כתב: "בוקר טוב הנייה, רציתי לשלוח לך את ההודעה הזאת על ידי פקס או דוא"ל אבל הבנתי שכבר אין לך משרד אז אכתוב לך כאן. בדרך כלל אני פונה לתושבי שדרות, אבל עכשיו הגיע הזמן ללכת לצד השני.

''איסמעיל הנייה, אתה לוזר!", תקף דוידי, ''אתה לוקח כסף מתרומות ממדינות ערב אשר מוקדש לילדים של עזה ואתה משקיע אותו במלחמה נגדנו וחושב שאתה יכול לנצח אותנו. כן הנייה, זה לא קל ואנחנו סובלים לפעמים אבל תראה מה קרה לעזה ולמשרד שלך ואיך שדרות העיר שלנו משגשגת.

''18 שנה שאתה משגר רקטות לכיוון שלנו, אבל ברור שאתה לא יודע איך העיר שדרות הפכה לעיר משגשגת, המושכת מאות תושבים מדי שנה, יותר ויותר בתים בבנייה, תגיד לי מה עשית בכל הזמן הזה? כלום, רק להרוס ולהרוס.

"כשיש לנו בני משפחה הזקוקים לטיפול רפואי אנחנו שולחים אותם לטיפול, אבל לתושבי עזה אין לאן ללכת. נכון, קשה לנו לחיות במציאות זו שנכפית עלינו על ידי אויב אכזר שמפציץ אוכלוסייה ובתים בטילים במקום להתעמת עם הצבא, שממנו אתה חושש".

''אתה חושב שהצלחת, אבל המציאות מוכיחה ששוב הפסדת בגדול. חשבתי שתהפוך את העיר שדרות לעיר רפאים, אבל שדרות היא עיר חזקה. אתה הפסדת ואנשי עזה יפסידו, תשנה את הכיוון שלך'', הוסיף ראש העיר שדרות.

דיר באלאק יא הנייה, אני לא ליברמן