ועידת הארץ: ברק משתלח בימין וברבניםועידת הדמוקרטיה של הארץ

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, תקף הבוקר (חמישי) במילים חריפות את הימין הישראלי בועידת עיתון הארץ.

"יש פה ברית בין מושחתים בראשות נתניהו וגזענים פשיסטים ומשיחיים מהצד השני. לכן מתעסקים כאן בבחירות האלו בטלפון של גנץ ובבריאות הנפשית של משפחת נתניהו. בינתיים היחידים שמדברים לעניין זה אבי גבאי והנבחרת שלו. צריך שגם אחרים יתחילו לדבר לעניין", טען ברק.

ברק המשיך בדבריו והשתלח ברבנים, "הימין בישראל, הליכוד, נתניהו, סמוטריץ' ויוגב, הרבנים לוינשטיין וסדן או הרבנים ליאור וגינזבורג, שהם מקורות ההשראה האמיתיים, הם הזנב שמכשכש בכלב, רבנים משיחיים, קוקיאניים, גזעניים, הם היו מקורות ההשראה של גולדשטיין הרוצח, הם היו מקור ההשראה של הרוצח של רבין, הם היום מקור ההשראה של השורפים של משפחת דוואבשה".

"הרב ליאור, זה הרב שאבא של סמוטריץ' הוא החבר הכי טוב שלו ושביבי קרא לו באיזו הזדמנות 'הרב ליאור הוא הסיירת שמובילה את עם ישראל'. אני הייתי בסיירת, אותה הסיירת שבה ביבי נהרג פעמיים או חמש פעמים לפי מי שסופר, אני הייתי בסיירת ואני אומר לכם הרב ליאור הוא לא סיירת.

״הרב ליאור והרב גינזבורג וכל אלו שמכשכשים בזנב של נתניהו כי הוא מושחת וכי הוא מפחד מאימת הדין ומבית הכלא, אלה מעוותי היהדות והצינות כאחד. לא רק מעוותי הציונות, הם מעוותים את היהדות. הצירוף הזה של קנאות משיחית עם שחיתות בצמרת והרבה צבועים ששתקו בדרך הוביל לחורבן", הוסיף ברק.

"נתניהו עוזר לביטחון? אנחנו רואים שאחרי עשר שנים החמאס יותר חזק והאיראנים יותר קרובים. הוא מביא את החמאס אל כפר סבא וירושלים. הרשות (הפלסטינית) ואתם (הימין) רוצים להפיל ואת החמאס לחזק, מי יבוא במקום? מי שיבוא זה לא בני עקיבא, אלא החמאס. מטומטמים, זה אתם הבאתם אותם. ואנחנו הזהרנו כל הזמן. ביבי הוא מר ביטחון פייק", ציין ברק.