שלומי מרק
שלומי מרקצילום: באדיבות המשפחה

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון, תושב עתניאל וחבר משפחת מרק ספד בצהריים (ראשון) לשלומי מרק ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים.

"המומים כואבים ולא מאמינים לנוכח הטרגדיה הנוראה של מות חברנו שלומי מרק, בנו הבכור של יקרנו הרב מיקי מרק הי"ד", פתח דמרי, "שלומי, אב לשלושה נשוי ליסכה ששכלה את אביה אליהו בן עמי בפיגוע. שניהם בני עתניאל ותושבי עתניאל היוו לכולנו דוגמה ומופת להתמודדות ולקיחת אחריות".

"שלומי, מרגע שהתגייס ועד היום בחר לתרום את מיטב שנותיו לביטחון ישראל כקצין ולאחר מכן במערכת הביטחון. אנו נפרדים משלומי בפרשת שמיני בה קראנו על שתיקתו הרועמת של אהרון לנוכח מותם הפתאומי של שני בניו. מערב שבת אני מלווה את משפחת מרק ליבנו נקרע בשעות קשות אלו, אנו נושאים עיננו ומבקשים מריבנו של עולם שיאמר לצרותינו די ויביא מזור ומנוחה למשפחה היקרה", הוסיף דמרי.

שלומי מרק, בנו של הרב מיכאל (מיכי) מרק הי"ד, נפצע בסוף השבוע אנוש בתאונת דרכים סמוך למחלף קריית גת בכביש 6 והיום נקבע מותו. שלומי הוא הבן הבכור למשפחת מרק שנפגעה בפיגוע בציר 60 לפני כשנתיים. אבי המשפחה הרב מיכי מרק נרצח באירוע, האם נפצעה קשה.

שלומי בן ה-29 הותיר אחריו שלושה ילדים יתומים, ואלמנה- יסכה, גם היא בת שכולה אשר אביה נרצח באירוע טרור. הזוג התגורר בישוב עתניאל. לאחר רצח אביו היה שלומי עמוד התווך של המשפחה ותמך וסייע לאמו ולאחיו הצעירים ממנו.

שלומי עבד במשרד ראש הממשלה והתאונה אירעה בשעה בה היה בדרך לעבודה, במחלף קרית גת, בליל שבת סביב השעה 22.00. האופנוע שעליו רכב שלומי התנגש מסיבה שאינה ברורה במעקה הבטיחות. הוא טופל במקום על ידי צוותי מד"א ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבו מוגדר אנוש. היום, כאמור, נקבע מותו.