באחד הסיפורים המופלאים של ר' שלמה קרליבך זצ"ל, הוא מספר על פגישה עם מטאטא רחוב בתל אביב, ניצול שואה, גופו שבור מזוועות המלחמה והוא בודד ועזוב.

בסיפור/שיר הידוע מגלה האיש שהוא מגיע מהעיירה פיָאסֶצ'נֶה, רבי שלמה מבין שהוא כנראה פגש את הרֶבֶּה' קלונימוס קלמן הי"ד, הידוע כרבי האחרון בגטו וורשה!. לצערו, האיש לא מצליח להיזכר בכל חיי רבו, אך לפתע הוא נזכר במשפט אחד שנהג הרבי לומר להם עוד כילדים בטֶיש בליל שבת בעיירה, ובתרגום לעברית: "זכרו ילדים! הדבר הכי גדול בעולם, זה לעשות טובה למישהו אחר!...".

"רבי שלמה לא היה צריך יותר מזה", אומר רזאל. "זה אוצר בלום ומסר מדהים מצדיק שנהרג יחד עם עולם שלם שנכחד. אבל הלפיד, הצוואה הזאת שווה הכל. לאט מתברר שהמשפט הזה "..לעשות טובה למישהו אחר.." אינה סתם אימרה אלא היא היא! שנתנה כח לאותו מנקה רחוב לשרוד את השואה ובזכותה אף לצמוח מתוך הקושי מתוך החורבן. לעשות טוב למישהו אחר, זה מה שנתן משמעות לחייו בתוך כל הייאוש".

רזאל מספר כי עבורו, כתלמיד של רבי שלמה, סיפור הגיבן הקדוש זאת אחת הפנינות המדהימות בתוך כל מורשתו העצומה. "חשוב להבין ולא להתבלבל: זה לא רק זה סיפור היסטורי, או אנקדוטה יפה, זה משהו שהולך אתך יום יום בחיים. מי לא מכיר סיטואציה שאתה מתלבט אם לעזור למישהו או לצאת מדרכך עבור מישהו ואתה בדיוק ממהר או עסוק, אבל אז אתה נזכר במשפט שחוזר בסיפור 'הדבר הכי גדול בעולם ..לעשות טובה למישהו אחר..' וזהו. אתה כבר לא מתלבט. זהו סיפור משנה תודעה. מאז ששמעתי אותו כמו רבים, הוא חרוט אצלי בנשמה והייתי חייב להלחין אותו ולתת לו פרשנות מוזיקלית אישית.

אהרן מזמין את הציבור להאזין לסיפור בקולו של רבי שלמה, בגרסתו המלאה "הוא מספר אותו בדרכו המופלאה וזה מרגש ומעורר מחשבה", ההקלטה נמצאת באוסף סיפורים שיצא מעט לפני מותו.

את הקליפ המאויר והמרשים מאוד אייר יהושע באום, החברותא הראשונה של אהרן בצפת, לפני 22 שנה. גם כיום הם חברותות. האחד יוצר מוזיקה והשני משיב לו באיור, זאת הפעם הראשונה הפעם משתפים פעולה בין שתי האומנויות.