מתנה ליולדת
מתנה ליולדתצילום: יח"צ

אם גם אתם מכירים חברה, בת משפחה או קולגה שילדה ואתם תוהים מה תהיה המתנה האידיאלית שתשמח את אותה יולדת, המשיכו וקראו מאמר זה בו אספנו עבורכם את חמשת המתנות שישמחו כל יולדת טרייה. הבה נתחיל..

יולדות טריות – לא עושים טעויות

טרם נתחיל לפרט אודות המתנות הנבחרות ליולדת הטרייה חשוב לנו שתקראו נקודות אזהרה באשר לאותן מתנות אשר רצוי לא להביא ליולדת:

  • לא מביאים אלכוהול – למרות הרצון להביא ליולדת בקבוק יין יוקרתי וכוסות יין מהודרות, חשוב להבין שיולדות רבות מניקות ולכן הן לא יכולות לצרוך אלכוהול. לכן, רצוי להתמקד באותן מתנות בהן היולדת יכולה להשתמש.
  • מתנות לשימוש עתידי – הגעה לבית החולים עם כסא לתינוק או צעצועי התפתחות לגיל שנה פלוס, קרוב לוודאי שלא ישמחו את היולדת באותה עת. מומלץ להתמקד במתנות הרלוונטיות ליולדת או לתינוק (או לשניהם) בזמן המיידי.

יולדות טריות – המתנות האידיאליות ליולדת הטריה

ראשית כל, ההמלצה שלנו היא לשוחח עם היולדת לפני הלידה ולברר מה יש ליולדת ומה חסר לה. דבר שני, חשוב להגיע להחלטה האם אתם מעוניינים להביא מתנה ליולדת או לתינוק שזה עתה נולד. יש אנשים רבים שמחליטים על מתנה משולבת ליולדת ולתינוק.

  • מארז טעים ומפנק לתינוק הנולד - באם אמרו לכם לא להביא ליולדת הטרייה שוקולדים שכן קרוב לוודאי שזה הדבר האחרון בו היא תהיה מעוניינת לאחר לידה (רוב היולדות מעוניינות לחזור לגזרה הקודמת לתקופת ההיריון כמה שיותר מהר), אך אתם עדיין מעוניינים להפתיע את היולדת עם משהו מתוק, תוכלו להפתיע ולהביא ליולדת מארז פינוקים מתוק ומקסים, שאינו מזיק לבריאות..כאן מדובר על מארז מפנק לתינוק אשר ארוז בקפדנות בגביע גלידה, קופסאת פופקורן, קופסת סושי וגביע גלידה. ניתן לבחור מארז בסגנון המתאים ליולדת. כל מארז מכיל מוצרים שונים לרך הנולד, כמו למשל גרביים לתינוק, בגדי גוף, מכנס רגלית, שמיכה, מגבת, חיתול טטרה ופריטים נוספים.
  • גיפט קארד – מתנה מקסימה נוספת אותה כל יולדת תשמח לקבל היא מתנת ה- GIFTCARD . כאן תוכלו לקנות לה או לתינוק כרטיס גיפטקארד בבסכום מסוים לחנות זו או אחרת ואילו היולדת היא זאת שתבחר את המתנה בה היא מעוניינת. בהחלט הזדמנות פז לצאת מהבית עם התינוק כבר בחודשים הראשונים להיוולדו.
  • יועצת הנקה – אמנם היום ניתן ליהנות מייעוץ הנקה כבר במלונית, אך עדיין אין תחליף ליועצת הנקה אישית אשר תעזור ליולדת הטרייה להבין כיצד מניקים ושאכן טבעי שפעולה זו לוקחת זמן ומאמץ גם לתינוק וגם לאם.
  • מתנות ליולדת – ניתן לקנות ליולדת הטרייה קרמים איכותיים נטולי בישום העשויים מחומרים טבעיים וכן מוצרי BODYSHOP עם ניחוח עדיין ביותר. כך היולדת תיהנה מטיפוח אישי של הגוף שעבר 9 חודשים לא פשוטים.
  • חבילת צילום – ניתן לקנות עבור היולדת ומשפחתה חבילת צילום משפחתית של היולדת ובעלה עם הרך הנולד.

לרכישת מתנות מקוריות ליולדת בקרו באתר תות וניל