אמארה סטודמאייר. בקרוב באולסטאר
אמארה סטודמאייר. בקרוב באולסטארצילום: פלאש 90

פחות משבועיים לפני שהוא יוצא לדרך, נקבעו סגלי משחק האולסטאר הישראלי - אירוע השיא של מנהלת ליגת העל בכדורסל, לפני פלייאוף הכדורסל והרגעים המכריעים של העונה.

האירוע שיתקיים ביום שישי, ה-12/4 בשעה 13:00 בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, יהיה התשיעי ברציפות בתולדות הכדורסל הישראלי, ולמרות שמכירת הכרטיסים אליו עדיין ממשיכה, כשבנוסף ל-8,000 אוהדים שכבר הבטיחו את מקומם, גם 500 מילדי עוטף עזה יגיעו למשחק כמוזמנים של המנהלת, ההצבעה על השחקנים שישחקו על הפרקט כבר נסגרה.

כזכור, במנהלת הליגה הזמינו את האוהדים והגולשים הרבים לקחת חלק ולהחליט מי השחקנים שיעלו לשחק על הפרקט במשחק הראווה של נבחרת הזרים מול הישראלים. כמעט 9,000 גולשים וגולשות לקחו חלק במשאל שהיה באתר המנהלת ואלה הרכיבו את רשימת השחקנים שיעלו ויבואו.

מי שסיים במקום הראשון במשאל הוא יפתח זיו, שחקנה של עירוני נהריה שישחק בנבחרת הישראלים כמובן. עבור זיו הצביעו 5,139 אוהדים, כשזה הקדים את דקוואן קוק, שחקנה של נס ציונה ונבחרת הזרים שסיים עם 5,090 קולות עבורו.

חואקין שוכמן מהפועל גלבוע/גליל קיבל 5 קולות פחות מקוק, ולמקום השלישי מבין הישראלים הגיע תמיר בלאט מהפועל ירושלים עם 4,661 הצבעות. לנס ציונה יש נציג נוסף, הפעם בנבחרת הישראלים כשטל דן זכה ב-4,316 קולות וגיא פניני מהפועל חולון סיים עם 4,237 קולות.

מי שיצטרף אל נבחרת הישראלים, כמו שפירסמנו הוא לא אחר מאשר אמארה סטודמאייר, שלפני שנתיים נבחר ל-MVP כאשר שיחק עם נבחרת הזרים. עכשיו כשהוא עם תעודת זהות כחולה וישראלי לכל דבר, הפעם ישחק בנבחרת הישראלים.

קורי וולדן מהפועל חולון סיים שני בקרב הזרים עם 4,825 הצבעות, ג'רל מקניל מהפועל ת"א הגיע למקום השלישי עם 4,724 הצבעות וג'יימס פלדין מהפועל ירושלים רביעי עם 4,579. בימים האחרונים של ההצבעות, נרשם מהפך גם במכבי ת"א כשטאריק בלאק עקף את סקוטי ווילבקין בהפרש של 300 קולות והצטרף לנבחרת הזרים. ג'ף אדריאן מבני הרצליה סוגר את החמישייה המובילה של מקבלי הקולות בנבחרת הזרים עם 3,913 הצבעות, חמש יותר מפול סטול ממכבי אשדוד/באר טוביה, שייקח חלק גם בתחרות השלשות.

סגל הישראלים המלא: יפתח זיו (עירוני נהריה), חואקין שוכמן (הפועל גלבוע/גליל), תמיר בלאט, אמארה סטודמאייר (הפועל ירושלים), טל דן (עירוני נס ציונה), גיא פניני (הפועל חולון), כרם משעור (בני הרצליה), איגור קולשוב (מכבי ראשל"צ), יובל זוסמן (מכבי ת"א), תומר גינת (הפועל" ת"א), חנן קולמן (הפועל באר שבע/בני שמעון), רפי מנקו (הפועל אילת) ונמרוד לוי (מכבי אשדוד/באר טוביה). את הישראלים יאמנו עודד קטש ושרון דרוקר.

סגל הזרים המלא: דקוואן קוק (עירוני נס ציונה), קורי וולדן (הפועל חולון), ג'רל מקניל (הפועל ת"א), ג'יימס פלדין (הפועל ירושלים), ג'ף אדריאן (בני הרצליה), פול סטול (מכבי אשדוד/באר טוביה), ג'יי.פי טוקוטו (הפועל אילת), מייק הנרי (עירוני נהריה), אלכס המילטון (מכבי ראשל"צ), ג'ורדן סווינג (הפועל באר שבע/בני שמעון), טאריק בלאק (מכבי ת"א) וגרג וויטינגטון (הפועל גלבוע/גליל). את הזרים יאמנו יאניס ספרופולוס ודן שמיר.