אחרי שמכבי ת"א זכתה באליפות המדינה בכדורגל ובגביע הטוטו, נותר רק תואר אחד לזכות בו - גביע המדינה בכדורגל. הערב (שלישי) נפתח שלב חצי הגמר עם משחק חצי הגמר הראשון שהפגיש בין מכבי נתניה להפועל חדרה.

שתי הקבוצות נחשבות להפתעת העונה בליגת העל, כשמשתיהן לא ציפו לסיים במקומות הראשונים בטבלת ליגת העל בכדורגל והכל תוך תצוגות כדורגל מהנות והתקפיות.

בעוד נתניה הצליחה להשתקם מהפרידה מצמד שחקניה הבולטים בשנים האחרונות, ערן לוי ודיא סבע, חדרה עלתה אל ליגת העל לאחר 38 שנים וכבר בעונתה הראשונה הציגה משחקי כדורגל מהנים. אם זה לא מספיק, אזי שזו לא רק סיימה במקום השישי בטבלת ליגת העל בכדורגל, אלא גם העפילה אל שלב חצי גמר גביע המדינה ושיחזרה את הישג השיא שלה במפעל השני בחשיבותו בכדורגל הישראלי.

לצערה של חדרה, ברגע האמת, מול נתניה אפסו כוחותיה כשנתניה גברה עליה בתוצאה 0:1 משער של גבי קניקובסקי בדקה ה-25. גם החמצת פנדל בדקה ה-88 של בצ'יראי לא מנעה את הניצחון מנתניה שמעפילה בפעם החמישית בתולדותיה אל מעמד גמר הגביע וחוזרת לשם לאחר 5 שנים. האם הפעם זה יסתיים בהנפה שניה וראשון מאז עונת 1977/8? חדרה נותרת רק עם המחמאות.

צפו בחגיגות שחקני נתניה: