אורן חזן ורשימת צומת מול משפחות המחבלים
אורן חזן ורשימת צומת מול משפחות המחבליםצילום: מפלגת צומת

יו"ר רשימת צומת, ח"כ אורן חזן, הגיע הבוקר (רביעי) לכלא קציעות להפגין מול משפחות המחבלים שהגיעו לתמוך בבניהם היושבים בכלא.

חזן קרא לעבר בני המשפחות, "מחבלים צריכים לקבל כדור בראש. אין לנו בעיה שיהיו פה ערבים, יש לנו בעיה עם מחבלים".

בהמשך פנה חזן ישירות את אחת מאמהות המחבלים. "אין לכם מקום במדינת ישראל. הבן שלך, הכלב שאת מחזיקה פה בתמונה, צריך למות מוות אכזר ולהיקבר עמוק באדמה. תתביישו לכם שזה החינוך שנתתם להם".

הוא הוסיף, "אנחנו נחמיר את תנאי הכליאה ונגרום להם להצליח בשביתות הרעב עד הסוף המר. אם אתם רוצים למות - תמותו. אסופה של פחדנים שמתחבאים מאחורי נשים וילדים".

"באתי לכאן לכדי להבהיר לחלאות האדם האלה - אין דבר כזה עם פלסטין. מדובר במצב הכי אבסורדי שיש. שום ממשלה אחרת בעולם לא הייתה מקבלת מצב שבו חלאות האדם האלה מסיתים נגד המדינה, האזרחים שלה והחיילים שלה. את המנוולים האלה צריך להעיף לעזה", דברי חזן.

הוא ציין כי אם תיבחר מפלגתו היא תדרוש החמרה משמעותית בתנאי הכליאה של המחבלים. "אסירי חמאס חיים בבית מלון 5 כוכבים על חשבוננו, מקבלים את כל התנאים ועדיין מעזים להתלונן. מחבלים צריך לחסל. משפחות מרצחים צריך לגרש. במקום שיחיו בצינוק, עם שעת שמש אחת בשבוע ודייסה בבוקר ובערב; הם מקבלים מלונות פאר, לימודים מלאים וזכויות יתר".