יו"ר זהות משה פייגלין הוא ככל הנראה לא הפוליטיקאי הראשון שיוצא מובך מהשתתפות בתוכניתו של איש התקשורת דודו באוכנר - 'קבלן קולות', באתר ynet.

בשבוע שעבר התפרסם במסגרת התכנית ראיון עם השרה איילת שקד, בסופו ביקש באוכנר לתת לשקד חיבוק. משהסכימה לבקשתו, לפת אותה המראיין ולא עזב, תוך שהוא אומר לה "איזה יפה את" (השגיאה במקור, והדברים לא מופיעים בכתוביות שצורפו לסרטון, אך נשמעים בבירור בהקלטה - י"ג).

גם אחרי שהשרה ביקשה מבאוכנר "יאללה נו, תשחרר" הוא המשיך להחזיק בה כשברקע נשמע צחוקם של אנשי האולפן, עד שהגיע איש הצוות הטכני ועצר את הצילום.

דוריה למפל, מגישת החדשות ב'כאן 11', צייצה בתגובה בחשבון הטוויטר שלה: "15 השניות האחרונות בסרטון הזה הן סיטואציה שמוכרת ללא מעט נשים: הצורך להישאר לבבית, נחמדה, לא להיתפס כעושה עניין ומחרבת בדיחות, בזמן שמישהו חודר לך למרחב האישי בצורה כ"כ גסה ופיזית (פלוס הצחוקים מסביב)".

עיתונאי מקור ראשון, אריאל שנבל, הגיב גם הוא על המקרה וכתב בטוויטר: "אם זה מה שקורה לאחת הנשים החזקות בישראל, רק דמיינו מה קורה לשאר. איזה גועל נפש. כל מי שקשור לדבר המחליא הזה שיתבייש".

כפי שפורסם בערץ 7, אמש התראיין פייגלין אצל באוכנר כשבאמצע הראיון החלו שניהם להצליף זה בכף רגלו של זה.

פייגלין הגיב על הראיון ואמר כי "הוזמנו לתכנית שנאמר לנו שתהיה מחוייכת ונינוחה ב ynet. לשאלתינו נאמר כי ראשי מפלגות נוספות כבר אישרו השתתפות בתכנית. דובר המפלגה, דיבר עם השחקן דודו באוכנר שהבטיח כי הראיון יהיה מכובד ביותר.

בסופו של דבר נקלע משה פייגלין לסיטואציה מוזרה, בניגוד למה שנאמר לנו, ואשר בדיעבד כמובן היינו מסרבים להשתתף בה. הראיון נעשה יום לאחר פורים והחלטת מערכת ynet לפרסמו שלושה ימים לפני הבחירות תמוהה ביותר".