הכנת כבר את הטבעת?
הכנת כבר את הטבעת?צילום: iStock

כל זוג רוצה שהחתונה שלו תיזכר לדורות ותהיה ייחודית, אבל יש גם כאלו שבאמת מצליחים בזה. זוג צוללנים מאוסטרליה החליט להתחתן מתחת למים בחתונה בלתי נשכחת.

לפעמים נראה שהחיים מלאי הפתעות. ג'ולס קאסי מאוסטרליה טיילה עם הכלב שלה ברחוב כאשר פתאום היא שמה לב לקבוצת אנשים שהתאספה ליד המזח. משהתקרבה ראתה שמדובר בחתן וכלה שהחליטו להתחתן מתחת למים והתחילו את החלק הראשון של הטקס על המזח לעיני כל העוברים ושבים ההמומים.

קאסי, שכבר צללה לא מעט בתור ביולוגית ימית, החליטה לנצל את ההזדמנות ונסעה במהירות הביתה להביא את ציוד הצלילה שלה יחד עם מצלמה תת ימית. היא הספיקה לחזור בדיוק בזמן לחלק השני של החתונה ולצלם את בני הזוג צוללים מתחת למים ומצטרפים לצוות החתונה שחיכה להם למטה.

למרות שהחתונה התקיימה מתחת למים, הזוג לא ויתר על מנהגי הטקס והביאו פרחים לאירוע וכמובן טבעת יהלום. בגלל שקצת קשה לדבר בתוך מסיכת הצלילה והשנורקל, התקשורת בחתונה התבצעה בעיקר באמצעות שלטים שהוכנו מראש, והרבה נפנופי ידיים שרק הוסיפו לאווירה.

אחרי שעלה הזוג החדש מהמים, התברר שהחתונה הייחודית עדיין לא התקבלה על הרשויות. קאסי הסבירה שלפי החוק באוסטרליה ניתן להתחתן רק על גבי היבשה ולא מתחת למים ולכן הם מתכננים לעשות אירוע רשמי יותר בהמשך השבוע.

ככל הנראה גם האיסור בחוק לא עומד לעצור את טרנד החתונות החדש. חתונות מתחת למים הפכו בשנים האחרונות לנפוצות יותר ויותר בזכות המחירים הנוחים והתפתחות מועדוני הצלילה שבשבילם מדובר בטקס מתבקש. כחלק מהטרנד, ישנם אף מלונות על שפת הים המארגנים עסקת חבילה הכוללת שהיה במלון יחד עם צלילה לחופה לכל אורחי החתונה.

ואם גם אתם שוקלים בחתונה זורמת מתחת למים- מוזמנים לקבל השראה מהזוג המאושר.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם